حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس هیأت اجرایی انتخابات گناوه:

مردم با مشارکت حداکثری نقش خود را در نظام تصمیم گیری ایفا کنند

«مهرجو» گفت: همه مردم باید این حق و حقوق خود را جدی بگیرند و با مشارکت حداکثری نقش خود را در نظام تصمیم گیری و انتخاب مجریان ایفا کنند.
کد خبر: ۴۶۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ - 18June 2021

مردم با مشارکت حداکثری نقش خود را در نظام تصمیم گیری ایفا کنندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «غلامرضا مهرجو» رئیس هیأت اجرایی انتخابات گناوه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و در اولین ساعات رأی گیری با همکاری و هماهنگی خوب و مؤثر هیئت اجرایی و نظارت و سایر دستگاه‌ها و مرجع قضائی و سایر دست اندر کاران کار رأی گیری در شعب اخذ رأی شهرستان آغاز شد.

فرماندار گناوه افزود: ۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این شهرستان در نظر گرفته شده است که از رأس ساعت هفت در سطح شهرها و روستاهای شهرستان کار رأی گیری را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شش شعبه سیار در سطح شهرستان در نظر گرفته است گفت: تعداد دو هزار نفر عوامل انسانی شامل هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظتی در این دوره از انتخابات مشارکت و همکاری دارند.

فرماندار گناوه یادآور شد: با توجه به وضعیت هوایی و شرایط کرونایی منطقه برنامه ریزی لازم جهت حفظ سلامت دست اندر کاران شعب اخذ رأی و رأی دهندگان در شعب پیش بینی شده است و اقلام بهداشتی مورد نیاز شعب تأمین شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار رأی گیری انجام شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات گناوه با اشاره به اهمیت نقش انتخابات گفت: مردم نجیب شهرستان گناوه همواره در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی نقش مؤثر خود را ایفا کرده‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با حضور حداکثری و تعیین سرنوشت خود مشارکت پرشور و حداکثری خواهند داشت.

فرماندار گناوه یادآور شد: با شروع رأی گیری در اولین ساعات صبح امروز در شهرها و روستاهای شهرستان مردم در حال مراجعه به شعب اخذ رأی هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد از لحاظ بین المللی و داخلی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است افزود: از لحاظ بین المللی هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد در اقتدار نظام اسلامی مؤثر تر خواهد بود و در بعد داخلی نیز مردم با مشارکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود دخالت می‌کنند و برای چهار سال آینده در مدیریت ملی و محلی تصمیم گیری می‌کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات گناوه تصریح کرد: همه مردم باید این حق و حقوق خود را جدی بگیرند و با مشارکت حداکثری نقش خود را در نظام تصمیم گیری و انتخاب مجریان ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها