حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه دلوار:

بزرگترین برنده این انتخابات، ملت ایران است

زاهد دوست گفت: بزرگترین برنده این انتخابات، ملت ایران است که با قدرت در برابر همه توطئه‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان ایستاده و همه بدخواهان را غافلگیر کرده است.
کد خبر: ۴۶۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ - 18June 2021

بزرگترین برنده این انتخابات، ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،  حجت الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع)، اظهار داشت: شرکت در انتخابات به عنوان یک عمل صالح هم حق و هم تکلیف است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت حداکثری و حضور باشکوه خود در آزمون سرنوشت ساز انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد و آرزوی دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد و رئیس جمهور منتخب نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه دشمن تمام قدرت خود را جهت القا یاس و ناامیدی در جامعه و دلسرد کردن مردم عزیز ما با هدف کاهش مشارکت به کار گرفته است افزود: تجربه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثابت کرده که در هر مسئله‌ای توطئه‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان بیشتر باشد هوشیاری و بصیرت ملت ایران هم بیشتر خواهد بود و به لطف الهی در این آزمون مهم و حساس نیز ملت ایران مصمم‌تر و راسخ‌تر در صحنه حضور خواهد یافت و هوشیاری و بصیرت خود را به رخ آنان خواهد کشید.

زاهد دوست با اشاره به اینکه فردای بعد از انتخابات آداب و اقتضائاتی دارد که انتظار است نامزدها و هواداران آنها بدون هرگونه حاشیه پردازی به این آداب و اقتضائات توجه کنند تصریح کرد: بزرگترین برنده این انتخابات، ملت ایران است که با قدرت در برابر همه توطئه‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان ایستاده و همه بدخواهان را غافلگیر کرده است.

وی با بیان اینکه دوران انتخابات دوران شور و رقابت است با پایان گرفتن انتخابات باید هیجان و رقابت، جای خود را به متانت و رفاقت بدهد گفت: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه‌ی ملت ایران است و همه و از جمله رقبای او هم باید یکپارچه از او حمایت و به او کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها