حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

مردم با شرکت در انتخابات پای آرمان‌های شهدا ایستادند

حقایق‌پور با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حماسه دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد، گفت: مردم ایران دوباره نشان دادند که پای آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۶۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 29June 2021

مردم با شرکت در انتخابات پای آرمان‌های شهدا ایستادندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست شورای معاونان با تبریک حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: ملت شریف، نجیب و وفادار ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات، شیوع ویروس کرونا و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، صحنه حضور را ترک نکردند تا اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیده و باعث یاس و ناامیدی سران استکبار و بدخواهان نظام شوند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حماسه دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد، افزود: مردم ایران دوباره نشان دادند که پای آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ایستاده و با حضور همیشگی خود این انقلاب را بیمه کرده‌اند.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: به منتخبین مردم نیز که موفق شدند رای اعتماد مردم را به دست آورند تبریک می‌گویم و امیدوارم به وعده‌های داده شده عمل کنند و آینده‌ای روشن را برای مردم غیور کشور رقم بزنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات کشور حفظ وحدت، انسجام و یکدلی است، گفت: مردم و مسئولان کشور باید در کنار دولت با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کرده و در مسیر تحقق کشوری آباد و توانمند گام بردارند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها