حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع ‌مقدس آذربایجان‌ شرقی:

مردم با حضور حماسی در انتخابات، توطئه دشمنان را با شکست مواجه کردند

سردار «عباسقلی‌زاده» با صدور پیامی از شرکت پرشور ملت ایران، به ویژه مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۶۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 19June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی از شرکت پرشور ملت ایران، به ویژه مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در حالی برگزار شد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، از ماه‌ها قبل با توطئه «تحریم انتخابات»، هدف «مشارکت پایین مردم» را دنبال می‌کردند. اکنون بسیار خرسندم که با حضور مردم در صحنه، این پروژه دشمن نیز همچون دیگر توطئه‌هایشان برای تضعیف پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، با شکست مواجه شد.

ملت شریف و حماسه‌ساز ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و نشان دادند در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای عزیز و وصیت شهدای گرانقدر و پاسداشت و تقویت نظام اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

بنده ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی خاصه مردم بزرگوار و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی، این حماسه و روز تاریخی را محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار