حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم بار دیگر ثابت کردند پای انقلاب و نظام هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی پاسداری کردند، گفت: مردم همواره باطل السحر فتنه دشمنان بودند و هستند و هر زمانی در صحنه وارد شدند پیروز میدان بودند.
کد خبر: ۴۶۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 19June 2021

مردم بار دیگر ثابت کردند پای انقلاب و نظام هستند/ دولت به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی»  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه آفرینی دیگر مردم  ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه  تبریک می‌گوییم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دشمنی  همیشگی با ایران عنوان کرد: دشمنان همواره و در همه زمینه‌ها از  ملت ایران شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از سال 1392 دشمن وارد جنگ روانی با ایران شده است، تصریح کرد: در این سال‌ها دشمن همه تلاش خود را برای سیاه‌نمایی، تضعیف و تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران و ناامید کردن ملت ایران انجام داده است.

سردار کرمی با اشاره به همه تلاش‌های دشمن برای ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و مسؤولان بیان کرد: دشمن توپخانه‌های جنگ روانی خود را با تمام قوا به کار بسته و از همه ابرازهای دیگر خود برای ایجاد این شکاف استفاده می‌کند. تلاش دشمن کمرنگ کردن مردم در پای صندوق‌های رأی بود.

وی با اشاره به اینکه در سوی دیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی پاسداری و در مقابل دشمن ایستادگی کردند، عنوان کرد: مردم همواره باطل السحر فتنه دشمنان بودند و هستند و هر زمانی در صحنه وارد شدند پیروز میدان بودند. امام راحل هم فرمودند که از این مردم در عصر رسول الله هم نبود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به مقام معظم رهبری بارها فرمودند مردم ایران مردمی با بصیرت و سرافراز بوده و مردمی هستند که پای انقلاب شهدای گرانقدر تقدیم کردند، گفت: امروز آزمون دیگری برای مردم ایران اسلامی بود که ندای رهبر را شنیده و جنگ روانی را درک کرده و با بصریت دینی و انقلابی به صورت حماسی به صحنه وارد شدند. مردم به دشمنان درس بزرگی دادند که پای نظام و انقلاب باقی می‌مانند. دست این مردم می‌بوسیم و به سربازی این مردم افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم این مردم همواره سربلند و سرافراز باشند، گفت: در مقابل این اراده مسؤولان نیز همت کرده و مشکلات این کشور به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کنند و خادمی خوبی برای مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها