آیت‌الله جنتی:

انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ کشورمان بود

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: این انتخابات برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ کشورمان بود.
کد خبر: ۴۶۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ - 19June 2021

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از حضور غرورآفرین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که با حضور پرشور ایرانیان سرافراز، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شکوهمندانه برگزار شد و برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با هدایت ها و رهبری داهیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی) به ثبت رسید.

بی شک پیروز واقعی این میدان، ملت قدرشناس، بصیر و هوشیار کشورمان هستند که علی رغم وجود مشکلات و ترغیب دشمنان انقلاب مبنی بر تحریم انتخابات، با مشارکت ارزشمند خود علاوه بر به نمایش گذاردن تعهد دینی و عزم ملی، توطئه بدخواهان نظام را همچون همیشه خنثی نمودند.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از آحاد ملت شریف ایران که با حضور باشکوه خود بار دیگر، دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری امر انتخابات، به رئیس جمهورِ منتخب مردم حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدابراهیم رئیسی، تبریک گفته، توفیقات روزافزون ایشان در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دلسوزانه برای سازندگی‌ و اعتلای کشور اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت دارد. امید که با استفاده از ظرفیت های داخلی و گسترش تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی، فصل نوینی از تحقق عدالت اجتماعی، کمک و حمایت از محرومان جامعه و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و کمک و همیاری تمام دلسوزان و نخبگان جامعه به ویژه جوانان انقلابی، شاهد باشیم ان‌شاءالله.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار