امیر صباحی‌فرد:

حضور پرشور مردم در انتخابات، تبلور مردم‌سالاری دینی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات، تبلور مردم‌سالاری دینی و آرمان‌های اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 19June 2021

حضور پر شور مردم در انتخابات، تبلور مردم سالاری دینی استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان ارشد گروه پدافند هوایی کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت تحسین‌برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات، اظهار داشت: هموطنان عزیزمان با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات علاوه بر تبلور مردم سالاری دینی در تحقق آرمان‌های اسلامی، بار دیگر مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را به رخ جهانیان کشیدند و برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات نظام افزودند.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به حضور پر شور کارکنان و خانواده‌های نیروی پدافند هوایی در عرصه انتخابات، افزود: برابر تدابیر پیش‌بینی شده در تمامی یگان‌های پدافندی و کوی‌های سازمانی این نیرو، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های با بصیرت در تعیین سرنوشت مملکت حضوری آگاهانه و انقلابی داشتند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح همیشه خدمتگزار مردم هستند، عنوان کرد: اوج امنیت در آسمان امن ایران اسلامی نویدبخش پشتیبانی و حمایت همین مردم با اخلاص و ولایی است.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از آمادگی رزمی و توان عملیاتی یگان‌های پدافندی غرب کشور در مقابله با هر نوع تهدید هوایی، گفت: گروه پدافند هوایی کرمانشاه و سایت‌های تابعه در رصد ۲۴ ساعته از آسمان غرب کشور، در لحظه به هر نوع تهدید و تعرضی پاسخ کوبنده و قاطع خواهند داد.

همچنین امیر صباحی فرد با کارکنان پایور و وظیفه یگان‌های پدافندی غرب کشور دیدار و از کارکنان نمونه تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها