حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه بوشهر:

حضور باشکوه مردم در انتخابات ترفندهای دشمنان را خنثی کرد

«صفایی بوشهری» گفت: مردم با حضور حماسی در انتخابات 28 خرداد به همگان نشان دادند که با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز حضور فعال دارند که این حضور باشکوه مردم در انتخابات ترفندهای دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ - 19June 2021

حضور باشکوه مردم در انتخابات ترفندهای دشمنان را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: حضور حماسی و ولایی مردم گرانقدر ایران در انتخابات 28 خرداد 1400 دارای پیام‌های خاص و متعدد انقلابی بود که امیدوارم منشأ نزول خیر و برکات فراوان الهی به این سرزمین الهی و ولایی و مایه اقتدار همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات ترفندهای دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرد گفت: بی‌تردید مردم همیشه در صحنه در تمامی جغرافیای وسیع این کشور از همه اقوام و مذاهب، شهر و روستا، زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار این مرز و بوم با هدایت‌ها و بصیرت آفرینی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شرایط ویژه کرونایی با حجم تبلیغات فراوان بیگانگان و بیگانه‌پرستان برای تحریم انتخابات حماسه تاریخی آفریدند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: مردم با حضور حماسی در انتخابات 28 خرداد به همگان نشان دادند که با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی همانند گذشته حضور فعال دارند. مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی با مجاهدت ضمن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، دشمنان را ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: تاریخ اسلام و ادیان الهی گواه صادق بر این موضوع است که هر گاه منظومه جامعه بر مدار ولایت به حرکت درآمد، مصونیت و موفقیت حاصل شده و هر گاه چنین نباشد سقوط همه جانبه محتوم است. صمیمانه این مجاهدت در مشارکت سیاسی و پیروزی دشمن شکن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام مردم ایران تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها