حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان:

خانواده‌های معظم شهدا پیشتاز مشارکت‌های سیاسی هستند

فرجیان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای انقلاب تا به امروز، همیشه پا در رکاب جهاد و ایثار افتخارآفرینی داشته‌اند و پیشتاز صف همدلی و همبستگی‌ها و مشارکت‌های سیاسی بوده و هستند.
کد خبر: ۴۶۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 20June 2021

خانواده‌های معظم شهدا پیشتاز مشارکت‌های سیاسی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به حماسه حضور ملت غیور و پرافتخار خوزستان به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در عرصه انتخابات، اظهار داشت: بار دیگر برگی از دفتر حماسه‌های غرور آفرین ملت همیشه در صحنه کشور بر تاریخ حماسی ایران نقش بست و در این کارزار، ملت غیور و پرافتخار خوزستان نیز همچون عرصه‌های گذشته، حضور درخشان داشتند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای انقلاب تا به امروز، همیشه پا در رکاب جهاد و ایثار افتخار آفرینی داشته‌اند و در عرصه‌های این چنینی، پیشتاز صف همدلی و همبستگی‌ها و مشارکت‌های سیاسی بوده و هستند.

فرجیان ادامه داد: جا دارد از حضور پرشور و سرنوشت‌ساز خانواده بزرگ بنیاد شهید و امور ایثارگران و تمامی ایثارگران خوزستانی که با شور و شعور ملی، دوباره پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و مهری از غرور و عزت و سربلندی بر شناسنامه تاریخی و سیاسی کشور نشاندند، تقدیر و تشکر کنم.

مدیرکل بنیاد استان خوزستان گفت: هیچگاه از یاد نخواهیم برد که هر چه داریم از خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران است که نه تنها در دوران انقلاب و دفاع مقدس بلکه در دوران پس از آن نیز پا به پای دولت و ملت در امر سازندگی و بالندگی و دفاع از غرور و عزت کشور قدم برداشته و حضور داشته‌اند.

فرجیان با اشاره به اینکه تا پای جان دنباله‌رو اهداف انقلاب خواهیم بود، عنوان کرد: خرسندیم که این بار هم مقتدرانه تن دشمنان خارجی و داخلی را که سعی در ایجاد تزلزل در افکار عمومی داشتند را به لرزه درآوردیم و ثابت کردیم تا پای جان دنباله‌رو اهداف انقلاب، پشتوانه رهبر و ادامه دهنده راه شهیدان هستیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار