مجمع عمومی موسسه اندوخته شاهد برگزار شد

مجمع عمومی عادی موسسه اندوخته شاهد به صورت فوق‌العاده جهت بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۹، روز چهارشنبه دوم تیر با حضور اعضای هیئت امنا، هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ - 22June 2021

مجمع عمومی موسسه اندوخته شاهد برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس هیئت امنای مؤسسه اندوخته شاهد طی بیاناتی با استناد بر آیات قرآن کریم بر ضرورت دقت و اهتمام در حفظ امانت واگذار شده و لزوم پاسداری از اموال فرزندان معزز شهدا که در اختیار شرکت‌های زیرمجموعه اندوخته شاهد است تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با تکیه بر آیات قرآن در باب کرامت انسانی،اظهار داشت: قرآن کلام کرامت است و طبق آیات آن هرگاه به انسان نعمت داده شده، می‌گوید خداوند به ما کرامت بخشیده است؛ اما اگر در معرض امتحان قرار گیرد و زندگی بر او سخت شود، می‌گوید پروردگار ما را ذلیل کرده است. اینجا خداوند خطاب به انسان می‌فرمایند این ما نبودیم که شما و جامعه را از زندگی کریمانه محروم کردیم، بلکه، چون انسان‌ها اکرام یتیم نکردند، یعنی مال او را حفظ نکردند و فکر او را راهبری نکردند، زندگی کریمانه از جامعه دور شد.

حجت‌الاسلام شکری در ادامه تصریح کرد: امروز فطری‌ترین مسئله در جامعه جهانی که به آن بهای فراوانی داده می‌شود، مسئله امانت‌داری و عدم امانت‌داری است. خیانت در امانت یا مسئولیتی که به انسان واگذار شده در همه‌جای دنیا مذموم است. وظیفه ما و همه شما هم قطعاً باید پایبندی به این امانتی باشد که از جامعه ایثارگری و فرزندان شهدا نزد ما است.

در ادامه این نشست، بازرس قانونی مؤسسه، گزارش حسابرسی را قرائت کرد و اعضای هیئت امنا در موارد مطروحه به بیان نظرات خود پرداخته و تکالیف هیئت مدیره را تعیین کردند.

در این جلسه صورت‌های مالی منتهی به ۱۳۹۹/۴/۳۱ مؤسسه به تصویب رسید و مؤسسه حسابرسی مفید راهبر برای یک سال مالی به عنوان بازرس و حسابرس قانونی مؤسسه انتخاب شد.

با عنایت به وضعیت نامناسب بازار سرمایه هیئت مدیره مؤسسه از دریافت پاداش قانونی سال مالی فوق انصراف دادند که این اقدام با استقبال اعضای هیئت امنا مواجه و در خاتمه از زحمات اعضای هیئت مدیره و کارکنان مؤسسه و شرکت‌های تابعه به جهت اقدامات اصلاحی و تلاش برای ارتقای وضعیت و عملکرد آن‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار