رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

علی‌رغم تبلیغ سوء دشمن مردم در انتخابات حماسه آفریدند

اوحدی گفت: رسانه‌های استکبار جهانی تلاش می‌کردند با القای ناامیدی مانع حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری شوند؛ اما مردمِ همیشه در صحنه ما با تمام وجود در پای صندوق رای حضور یافتند و حماسه آفریدند.
کد خبر: ۴۶۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 22June 2021

علی‌رغم تبلیغ سوء دشمن مردم در انتخابات حماسه آفریدندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی در استان‌های تهران، اصفهان و یزد که به‌صورت ویدئوکنفرانس در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران به حماسه 28 خرداد مردم اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر شیوع ویروس کرونا که خود به خود موجب کاهش مشارکت می‌شود، رسانه‌های استکبار جهانی نیز تلاش می‌کردند با القای ناامیدی مانع حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری شوند؛ اما با این وجود مردم با تمام وجود پای صندوق رای آمدند و حماسه آفریدند.

اوحدی با بیان اینکه ارمغان انقلاب اسلامی برای مردم این بود که سرنوشتشان را خودشان رقم بزنند، افزود: در آموزه‌های دینی، خدمت به مردم بسیار مورد تأکید قرار گرفته است؛ نقل شده است که در مدینه مریدان پیامبر (ص) نشسته بودند که از رسول اکرم (ص) پرسیدند شایسته‌ترین انسان نزد خدا کیست؟ ایشان پاسخ دادند انسانی که مفیدترین انسان در مسیر خدمت به همنوع خود باشد، شایسته‌ترین فرد نزد خداست.

 وی افزود: سخنی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) نقل شد که فرمودند اگر خداوند جایگاه و مأموریتی را به انسان عنایت کرد، فرد احساس نکند که جایگاهی به او داده شده است، بلکه باید خود را در جایگاهی سخت احساس کند و برای آن بسیار تلاش کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار