حضور حداکثری، اقتدار ملی/ با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 22June 2021

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر رئیسی (زیدعزه)،

سلام علیکم؛

خداوند قادر متعال را خاضعانه شاکریم که با توفیق و هدایت خود حضور آگاهانه، مقتدرانه، هوشمندانه ملت عظیم‌الشأن و شهید پرور ایران در انتخابات ۲۸ خرداد را ضامن خلق حماسه‌ای شکوهمند قرار داد و برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با هدایت‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ثبت رسید که مایه عزت و افتخار ایران اسلامی و شادی روح امام و شهدا گردید.

این حماسه‌ها، موفقیت‌ها و ایستادگی مردم فهیم ایران به برکت خون شهدایی است که آغازگر حرکتی عزت‌آفرین در کشور بودند که بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی در امواج پر تلاطم توطئه، کشتی انقلاب با سلامت عبور می‌کند و عزتمندانه و مقتدرانه معادلات سیاسی و نظامی قدرت‌ها را بر هم می‌زنند و در این انتخابات نیز به‌ رغم گسترده‌ترین تبلیغات بیگانگان و بعضی عناصر وابسته و گمراه در جهت تحریم انتخابات، اردوگاه دشمنان و جبهه معاندین نظام مبهوت اقدام شکوهمند مردم عزیزمان شد.

اکنون به برکت الطاف الهی، عنایت اهل بیت (علیهم‌السلام) و حضرت ولی‌الله الاعظم (روحی‌فداه) هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم فهیم، عرصه جدیدی از مدیریت را در کشور رقم زده و میدان را برای خلق تلاشی ارزشمند و انقلابی در جهت برقراری عدالت و رفع مشکلات عموم مردم بخصوص مستضعفین جامعه گشوده است.

توفیق جنابعالی را که شخصیتی ولایی، انقلابی و مدیری شایسته و توانمند و دارای سوابق مجاهدت صادقانه و روحیه ایثارگری هستید را در کسب رأی اکثریت ملت عزیز ایران تبریک عرض نموده و از خداوند منان، سربلندی و موفقیت و توفیقات روزافزون جنابعالی و دولت جدید را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش صادقانه برای سازندگی و اعتلای کشور اسلامی ایران و زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران انقلاب را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

امید است از این فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت به بهترین شکل استفاده فرمایید و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب انگیزه‌های خدایی را همواره مدنظر داشته باشید؛ ان‌شاءالله.

یوسفعلی شکری
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار