شهید جهانشاه قیصرى: عزیزان برای حفظ و تداوم انقلاب تلاش کنیم

شهید جهانشاه قیصرى در وصیت‌نامه خود آورده است: این انقلاب مسیر خود را طی می‌کند پس حواسمان باشد که از غافله عقب نمانیم و برای حفظ و تداوم این حکومت تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۶۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 20June 2021

شهید جهانشاه قیصرى: عزیزان برای حفظ و تداوم انقلاب تلاش کنیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید جهانشاه قیصرى

بسم الله الرحمن الرحیم

«به نام خداوند بخشنده مهربان و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و عرض ادب به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و با سلام بر شهداى عزیز انقلاب اسلامى از اولین آن تا آخرین آنها.

عزیزان قدر انقلاب را بدانید همه ما خوب می‌دانیم که اگر انقلاب نبود در چه موقعیتى قرار داشتیم، وسایل فساد از هر طرف جهت به انحراف کشیدن مهیا بود. امام توطئه‌ها را با هوشیارى تمام شناخت و در مقابل آن ایستاد در واقع در مقابل همه دنیای استکبار ایستاد و این انقلاب را به پیروزى رساند.

از همان روزهاى اول انقلاب دشمنان برای نابودی آن قد علم کردند و از هر سو به سمت ایران تاختند از غایله کردستان تا حمله نظامى آمریکا به طبس و نیز محاصره اقتصادى و حال هم جنگ تحمیلى و این‌ها همه نقشه‌هایى است که این انقلاب به این بزرگى را به نابودى بکشانند، اما زهى خیال باطل چرا که آن‌ها هیچگاه نتوانسته‌اند و نخواهند توانست که بفهمند صاحب این انقلاب کیست! آن‌ها از این حقیقت غافل‌اند که این انقلاب از دریچه غیب و کمک‌های خداوند بزرگ و عنایت صاحب الامر (عج) تغذیه مى شود، اما عزیزان شما خوب مى‌دانید که نصر خدا شامل حال جمعیتى است که خداوند و دین او را یارى کند. آن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم. پس در حرف قرآن شکى نیست از این رو برای حفظ و تداوم انقلاب باید از خدا یارى بخواهیم که یارى خدا هم منوط یارى شما از دین خداست. حالا چگونه دین خدا را یارى کنیم؟

باید در امور مراجعه کنیم، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم. س سپاه را تقویت کنید و خود را در مسائل عقیدتی و سیاسی بالا ببرید.

خواهران سعى کنید فاطمه زهرا (س) را الگو قرار دهید و فرزندان رشیدى را براى دفاع از اسلام تربیت کنید و خودتان نیز با رعایت کامل حجاب و انجام فرایض دینى (نماز و روزه) پیرو خوبى براى اسلام باشید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها