بزرگترین پیروزی ملت ایران از دید شهید سلیمانی + صوت

شهید سلیمانی در سخنانی میان همرزمان خود به بحث و تحلیل پیرامون بزرگترین پیروزی ملت ایران پرداخته است.
کد خبر: ۴۶۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 20June 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ روز سرنوشت‌سازی برای کشورمان رقم خورد. انتخاباتی که می‌تواند ایران اسلامی ما را به‌سوی فردایی بهتر رهنمون شود.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضرورت این حضور را حفظ جایگاه حرم برای جهان اسلام قلمداد کرده و بیان داشته است: «امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی (ع)، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. نه حرم ابراهیمی (ع) و نه حرم محمدی (ص).

بزرگترین پیروزی، تبعیت از امام بود/ نظر شهید سلیمانی درمورد بزرگترین پیروزی

پیش‌ از این نیز حاج قاسم در ۳۳ سال پیش درباره اینکه چگونه ایران اسلامی پیروز میدان می‌شود در جمع هم‌رزمانش در لشکر ۴۱ ثارالله در ۱۱ مرداد سال ۶۷ سخن به میان آورده است. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، برای اولین بار این سخنان منتشر نشده از حاج قاسم است را منتشر می‌کند. در این صوت می‌شنویم:

«ما بزرگترین پیروزی را برای خودمان این می‌دانیم که از امام تبعیت کردیم. خدا را شکر می‌کنیم که اجازه نداد در این هشت سال جنگ جزو متمردین سپاه، متمردین مملکت و کسانی که صدای امام را شنیدند و گوش نکردند و همچنین از این گوش شنیدند و از آن گوش به در کردند، نبودیم. ما هیچ ضرری نکردیم.

اگر ما ناراحتی داریم، به خاطر ناراحتی امام است. ما می‌خواستیم حرف اماممان به همه کرسی‌های دنیا زنده و والا باشد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار