ارسال داستان از پارس‌آباد مغان تا لیون فرانسه؛

ارسال حدود ۹۰۰ داستان به جایزه جهانی «داستان ما و کرونا»

مهلت ارسال آثار به جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» به پایان رسیده است و پس از بررسی اولیه از بین حدود ۹۰۰ داستان، ۲۰۰ اثر به مرحله اول داوری راه پیدا کردند.
کد خبر: ۴۶۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 20June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» ویژه داستان‌نویسان فارسی‌زبان، جزییات بیشتر آثار ارسالی از سوی دبیرخانه این جایزه اعلام شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه، علاقه‌مندان و داستان‌نویسان از کشور‌های مختلف از جمله هندوستان، تاجیکستان، سوئد، ترکیه، پاکستان، افغانستان، فرانسه و ایران داستان خود را به جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» ارسال کردند و از بین داستان‌های ارسالی ۲۰۰ اثر پس از تطبیق با شرایط و چهارچوب‌های مندرج در فراخوانِ جایزه، جواز ورود به مرحله اول داوری را کسب کردند.

همچنین در بخش ویژه برای کادر درمان پس از بررسی‌های اولیه آثار ارسالی، ۲۰ داستان توانستند به مرحله اول داوری راه پیدا کنند.

گفتنی است، کم سن‌ترین فرد (طا‌ها ملا احمدی) با ۷ سال سن (پایه اول دبستان) و مسن‌ترین فرد با ۱۰۰ سال سن در جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» مشارکت کردند.

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران بررسی می‌شود و آثار منتخب را از بین آن‌ها معرفی خواهند کرد. از میان آثار منتخب سه اثر به عنوان آثار برگزیده و یک اثر به عنوان برترین اثر انتخاب و معرفی خواهد شد. در بخش ویژه نیز ۵ اثر برتر به طور جداگانه معرفی می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود اختتامیه جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» با توجه به وضعیت کرونا در کشور و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها