حضور حداکثری، اقتدار ملی/ پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

ملت بزرگ ایران همگان را مبهوت حماسه بزرگ خود در پای صندوق‌های رای کردند

سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات پیام تشکر صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 20June 2021

ملت بزرگ ایران همگان را مبهوت حماسه سترگ خود در پای صندوق ها رای کردندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات پیام تشکر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت پر افتخار و حماسه ساز ایران، بار دیگر در اوج عزت و عظمت و اقتدار، اراده قاطع ملی و دینی خود را به رخ جهانیان کشید و با حضور گسترده، پرصلابت و دشمن شکن خود در انتخابات، برگ زرین دیگری را از کتاب قطور افتخارات ماندگار خود، ورق زد.

درود خدا بر ملت بزرگ ایران که در اوج فشارها و ناجوانمردی ها، بزرگوارانه به میدان آمد و همگان را مبهوت حماسه سترگ خود در پای صندوق‌های اخذ رأی نمود.

مشارکت عظیم مردم، بار دیگر پایه های استوار جمهوریت و اسلامیت نظام را استحکام بخشید و فصل نوینی را در عرصه دستیابی به اهداف و آرمان‌های والای دینی و انقلابی آنهم در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی پیش روی دولتمردان قرار داد.

اکنون که ملت عزیز کار را تمام کرده و وظیفه دینی و ملی خود را در راستای لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و عمل به وصایای گران سنگ امام راحل عظیم الشأن (ره)، به شایستگی هر چه تمام تر به انجام رسانده است.

ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبان جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا، به همه مسئولان خاطرنشان می نماییم که قدر این مشارکت سرنوشت ساز را بدانند و با تلاش مجاهدانه در راه رفع مشکلات مردم، وظیفه تشکر و سپاسگزاری در قبال این حماسه آفرینی را به تمام و کمال، به جا آورند.

اینجانب با سپاس از درگاه خداوند متعال و تبریک این حماسه بزرگ به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و همه اقشار و آحاد ملت عزیز ایران به خصوص از خطه انقلابی، حماسه ساز و دین مدار شهرستان دشتی، به خاطر خلق حماسه حضور حداکثری در انتخابات، امیدوارم در سایه اتحاد و همگرایی روزافزون آحاد مردم با دولتمردان، شاهد شکوفایی فزاینده ظرفیت‌های کشور و ملت عزیزمان در راه دستیابی به اهداف و آرمان‌های عالیه، باشیم.

لازم می دانم از هدایت ها و راهبردهای بصیرتی امام جمعه محترم و زحمات و تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات درشهرستان اعم از فرماندار محترم و اعضای شورای تامین، هیات های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی و انتظامی و به خصوص برادران و خواهران پاسدار و بسیجی خودم در پایگاه ها و حوزه های مقاومت سراسر شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آورم و امیدوارم در سایه همراهی ملت با منتخب جدید خود، شاهد تحقق دولت اسلامی و در ادامه، تحقق تمدن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار