مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ۴ شهید و ۲ جانباز ۷۰ درصد دارد

«عباس‌نژاد» گفت: یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در راه مقابله با متخلفان زیست محیطی، چهار شهید و ۲ جانباز ۷۰ درصد تقدیم حفاظت از عرصه‌های طبیعی نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 21June 2021

یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ۴ شهید و ۲ جانباز ۷۰ درصد دارد

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «حسن عباس‌نژاد» مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به مناسبت روز محیط‌بان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محیط‌بانان استان آذربایجان شرقی ضمن آماده‌باش کامل، با انجام گشت و کنترل شبانه‌روزی در حوزه استحفاظی خود، همواره از هرگونه تخریب و آلودگی محیط زیست جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به مقدس بودن شغل محیط‌بانی، ادامه داد: محیط‌بانان حافظان مخلوقاتی هستند که زبان اعتراض و دفاع از خود را ندارند و زحمات و تلاش‌های این عزیزان در نزد پروردگار محفوظ است. یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در راه مقابله با متخلفان زیست محیطی، چهار شهید و ۲ جانباز ۷۰ درصد تقدیم حفاظت از عرصه‌های طبیعی نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

عباس‌نژاد در خصوص نقش خطیر محیط‌بانان، توضیح داد: با توجه به اهمیت فوق‌العاده و بسیار حیاتی محیط زیست و طبیعت، کار و وظیفه محیط‌بانان در زندگی و سلامت جامعه بسیار مهم و موثر است.

وی گفت: محیط‌بانان سربازان امام علی ابن موسی الرضا (ع) هستند و امیدواریم روز ولادت امام رضا (ع) به‌عنوان «روز محیط‌بان» در تقویم ملی کشور ثبت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار