رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

اسلام نسخه شفابخش زندگی است

حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی در کشورمان رواج یابد، گفت: دین مبین اسلام نسخه شفابخش زندگی است و عمل به آن درد‌های مزمن امروز جامعه را درمان می‌کند.
کد خبر: ۴۶۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 21June 2021

اسلام نسخه شفابخش زندگی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش امروز (دوشنبه) در همایش تکریم خانواده و زوج‌های جوان اظهار داشت: امروز بسیاری از مشکلات خانوادگی و منشأ طلاق‌ها، سردی روابط و تأخیر در امر ازدواج به جهت ترویج دیدگاه غربی در زندگی است.

وی با بیان اینکه مکتب اسلام این زندگی را مقدمه‌ای برای آخرت و زندگی جاودانه می‌داند، گفت: نگاه توحیدی، زندگی این دنیا را محل کار، تلاش، جهاد و اجرای فرامین الهی می‌داند و در این رویکرد، زندگی انسان در یک چارچوب نظام‌مند قرار گرفته و خانواده از ارکان اصلی زندگی محسوب می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تأکید بر اینکه بی‌توجهی به مبانی و معارف دینی، ما را از حقایق زندگی دور می‌کند، افزود: به واقع دین مبین اسلام نسخه شفابخش زندگی است و عمل به آن، درد‌های مزمن امروز جامعه را درمان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در مکتب اسلام به عمق زندگی توجه می‌شود، بیان کرد: امروز بسیاری از افراد را می‌بینیم که با وجود برخورداری از کمترین امکانات رفاهی، عاشقانه‌ترین زندگی را رقم می‌زنند که برای نمونه می‌توان به زندگی طلاب جوان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام  صنعت‌پور امیری خاطرنشان کرد: عمل به دستورات اسلام و سبک زندگی قرآنی، ما را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در پایان گفت: تهاجم فرهنگی، روابط غیرمشروع و ارتباطاتی که شرع نمی‌پسندد در سبک زندگی غربی نهفته است که نباید اجازه دهیم این نوع سبک زندگی در کشور اسلامی رواج پیدا کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار