سرلشکر رشید:

حضور حماسه‌ساز ملت در انتخابات امنیت ملی را تقویت کرد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: حضور حماسه‌ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران را ناامید ساخت.
کد خبر: ۴۶۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ - 21June 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) انتخاب آیت‌الله ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم و منتخب مردم غیور ایران اسلامی
با سلام و تحیات الهی؛

حضور حماسه‌ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران را ناامید ساخت.

پیروز اصلی میدان، همانا مردم فهیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفته و حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند.

جنابعالی نیز که به حمدالله دارای کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و درطی ۴۲ سال گذشته در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت داشته‌اید، موفق به کسب رای اعتماد ملت ایران شده‌اید که مایه مسرت است.

این انتخاب را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می‌گویم و تداوم توفیق را برای‌تان مسئلت می‌کنم.

امید می‌رود در دوره‌ی ریاست جنابعالی، مبانی «مردم سالاری دینی» که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و با اتکا بر این دو سرمایه عظیم و با همدلی و قانون‌گرایی و ولایتمداری و تعامل و تعامل قوا بتوان به سرعت نقاط ضعف را برطرف و با پیگیری راهبرد مقاومت مدبرانه از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در تمام ابعاد پاسداری نمود.

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت‌های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدواریم قدردان نعمت‌های او باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار