مجتهدزاده پیروزی نرگس سلیمانی در انتخابات شورای شهر تهران را تبریک گفت

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی پیروزی دختر سردار سلیمانی در انتخابات شورای شهر تهران را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ - 22June 2021

مجتهدزاده پیروزی نرگس سلیمانی در انتخابات شورای شهر تهران را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور پیامی از حماسه مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تجلیل کرد و همچنین پیروزی نرگس سلیمانی دختر سردار سلیمانی را در انتخابات شورای شهر تهران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شما جوانان عزیز شاهد و فرزندان شهدا یک امتیازی به همه دارید و آن امتیاز این است که یک پیوند خونین با اسلام، با قرآن، با انقلاب بین شما بوجود آمده است. مقام معظم رهبری (دامت برکاته)

حضور ثمربخش و بی بدیل مردم در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰، تجلی پایمردی و ایستادگی در مسیری است که بیش از چهل سال با سختی و آزادگی پیموده ایم. انتخابات شورای شهر نیز به عنوان یک رکن مردم‌سالاری دینی در انتخاب اداره کنندگان امور شهر و مدبران عرصه سیاست‌گذاری شهری، به یقین محتاج حضور افراد و گروه‌هایی است که دردشناس و عالمند و می‌توانند با تمسک به پشتوانه‌های دینی و ملی خویش، امور محوله را به بهترین شکل ممکن اداره کنند.

و اما اکنون... دختر پرتلاش و متعهدم، سرکارخانم نرگس سلیمانی...
به حول و قوه خداوند متعال، به عنوان یادگار سردار سرافراز سپاه اسلام و پرچمدار مقاومت سرزمین‌های اسلامی، قدم در عرصه این خدمت گذاشتید و عالمانه سختی‌ها و مصائب این راه را پذیرفتید. این پذیرش مسئولیت که نشان از تعهد و روحیه اصلاح گری و تعالی خواهی سرکارعالی دارد، امید و اطمینان مردم به شما را در ادامه راه پدر بزرگوارتان و علمدار این میدان بیشتر کرده و بار مسئولیت را افزون‌تر ساخته است.

این مسوولیت و تعهد برای شما که یادگار شهدا هستید مایه‌ی شناخت و تلاش بیشتر و برای مردم ضامن عمل درست و صالح است. اینجاست که اعتماد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت و یادگاران این عرصه، نشان از افتخار‌های دارد که خانواده شهدا و ایثارگران برای مردم به تصویر کشیده اند.

آرزومندم این انتخاب و اعتماد مردم به این یادگار شهدا سرمایه‌ی مداوم تلاش و استواری تان در مسیر علمداری آرمان‌های انقلاب و ادای دینی به آرمان‌های بزرگمردی باشد که به تنهایی دنیایی را تکان داد.
واستعینوا بالصبر و الصلوة
مریم مجتهدزاده
با دعای خیر...

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار