جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

سرباز نماد صلابت و اقتدار کشور است

امیر سرتیپ الهامی گفت: سرباز نماد صلابت و اقتدار کشور است و نگاه دین مقدس اسلام و نیرو‌های مسلح به مقوله‌ سرباز، بسیار ویژه است.
کد خبر: ۴۶۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 22June 2021

سرباز نماد صلابت و اقتدار کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم جشن سالروز میلاد امام رضا (ع) که در محل ستاد این نیرو برگزار شد، در جمع کارکنان وظیفه ضمن تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه در نیروی پدافند هوایی به مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در طول دوران خدمت مقدس سربازی نگاه ویژه‌ای شده است، اظهار داشت: از آنجایی که دوران خدمت سربازی یکی از مهمترین دوران سرنوشت‌ساز جوانان است، باید کارکنان وظیفه از فرصت‌های به دست آمده و زمینه‌های فراهم شده برای رشد، تعالی، بالندگی و شکوفایی توانمندی‌های خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان وظیفه همدوش کارکنان پایور و سایر نیروی انسانی نقش مؤثری در محقق شدن راهبر‌های نیرو‌های مسلح دارند، گفت: سرباز نماد صلابت و اقتدار کشور است و نگاه دین مقدس اسلام و نیرو‌های مسلح به مقوله سرباز، بسیار ویژه است.

جانشین نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه در کلام حضرت علی (ع) حقیقت نیرو‌های مسلح و جایگاه سرباز به‌عنوان اولین و اساسی‌ترین عامل ایجاد و بسط امنیت تجلی یافته است، افزود: دفاع و حفظ امنیت در زمره نخستین وظایف حکومت قلمداد می‌شود و از این رو تأمین و آموزش نیروی انسانی متخصص و هوشیار، امری لازم و ضروری است.

امیر الهامی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های جهادی کارکنان وظیفه در طول دوران شیوع ویروس کرونا در خصوص ضد عفونی معابر و اماکن، تولید ماسک، توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در مناطق محروم و...، خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از امنیت ملت شریف ایران اسلامی مرهون خدمات متعهدانه و با اخلاص سربازان وظیفه است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار