مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

تدوین دانشنامه نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس

سرهنگ «کاظمی» گفت: دانشنامه نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس با توجه به مداخل استخراج شده، جمع آوری و تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 22June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس امروز با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و اعضای کارگروه روحانیت استان در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان، گزارشی از اعم فعالیت های کارگروه روحانیت استان ارائه داد و اظهار داشت: چاپ کتب خاطرات روحانیون استان در دفاع مقدس، مصاحبه با رزمندگان طلبه، برگزاری یادواره شهدای روحانی، تولید آثار هنری و ادبی، موشن گرافی و برپایی نمایشگاه روحانیت از مهمترین فعالیت های این کارگروه در استان بوده است.

در ادامه سرهنگ کاظمی گفت: هدف از تشکیل این جلسه پیگیری برنامه های امور روحانیون استان با موضوع  دفاع مقدس در سال جاری است و بنا داریم دانشنامه نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس را با توجه به مداخل استخراج شده، جمع آوری و تدوین کنیم.

در ادامه هر یک از اعضای کارگروه روحانیت، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تدوین دانشنامه نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس و همچنین اجرای برنامه های دفاع مقدس مربوط به روحانیت، ارائه دادند.

تدوین دانشنامه نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس

  تدوین دانشنامه نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار