امام جمعه شهر دیر:

دشمنان روی نقطه قوت نظام متمرکز شدند

«حسینی»» گفت: دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در انتخابات نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 22June 2021

دشمنان روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه شهر دیر در آئین جشن میلاد امام رضا (ع) در مصلی شهدای محراب شهر دیر، اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی امام رضا (ع) این بود که هنگام کمک به افراد، حرمت و کرامت آنها را حفظ می‌کرد.

وی درباره جشن شکرانه حضور مردم در انتخابات، گفت: تمام سعی دشمن عدم برگزاری انتخابات در ایران و هدف آنها از فشارها و تحریم‌ها جدایی مردم از نظام اسلامی بود.

حسینی ادامه داد: دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در انتخابات نشان می‌دهد.

امام جمعه دیر اضافه کرد: مردم ما با بصیرت و هوشیار هستند و با وجود برخی مشکلات و نارضایتی‌ها از دستگاه‌های مختلف همیشه در صحنه هستند.

وی اضافه کرد: جریان‌هایی که سال‌ها در نظام مسئولیت داشتند به این مسائل دامن زدند و نظام را به نابودی جمهوریت متهم کردند که رهبری پاسخ دادند برای ما هم اسلامیت و هم جمهوریت اهمیت دارد.

وی گفت: واقعاً مردم مستاصل هستند گاهی اوقات در توزیع بعضی از اقلام چنان ضعف مدیریت و بی تدبیری است که مردم برای یک مرغ باید بدوند.

حسینی بیان کرد: مسئولان کشور ما نه فقط بعد از انتخابات باید از مردم تشکر کنند بلکه در طول سال قدردان و خدمتگزار و وفادار به ملت باشند که رئیس جمهور منتخب نیز بر این موضوع تاکید کردند.

وی افزود: مردم شهرستان دیر با وجود کاستی‌ها، گرما و کرونا حضور ۷۸ درصدی در انتخابات داشتند و با توجه به رأی بالای آقای رئیسی در دیر انتظار است به مشکلاتی مانند مسئله ته لنجی، اشتغال، آب شرب و بیمارستانی که از اول ناقص افتتاح شد و همچنان شهروندان گلایه مند هستند، رسیدگی شود.

امام جمعه دیر افزود: مردم از جناح بازی‌ها، حزب بازی‌ها و چپ و راست خسته شده‌اند؛ یک دولتی بر اساس شایسته سالاری و معیار انقلابی، روحیه جهادی، ضد فساد و استکباری، مردمی می‌خواهند؛ انتظار است هم خود رئیس جمهور و هم همکارانی که انتخاب می‌کنند مردمی و در دسترس مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار