حضور حداکثری، اقتدار ملی/ دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارتش آماده حمایت از دولت منتخب است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتش همواره ضمن انجام مأموریت‌های محوله، به دولت‌ها در حل مشکلات مردم کمک کرده و اکنون نیز آماده کمک به دولت منتخب مردم است.
کد خبر: ۴۶۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 23June 2021

ارتش آماده حمایت از دولت منتخب استامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص همکاری ارتش با دولت در جهت رفع مشکلات مردم اظهار داشت: ارتش می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد، دولت را کمک کند.

وی افزود: در حوزه مقابله با بیماری کرونا در طول یک سال و نیم گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی را در این رابطه انجام داده و وزارت بهداشت را کمک کرده است که این اقدام ارزشمندی است؛ چراکه ارتش توانسته اولاً سازمان خود را حفظ و از شیوع بیماری در داخل بدنه‌اش جلوگیری کند و هم اینکه توانسته ضمن حفظ توان رزمی، مأموریت‌های محوله را نیز انجام دهد.

دریادار سیاری با اشاره به خدمات ارتش در طول فرایند مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: ارتش در این رابطه ۳۸ بیمارستان، ۷۰۰ درمانگاه و ۱۲ هزار پرسنل درمانی را پای کار آورده و همچنین در حوزه ایجاد نقاهتگاه ‌و بیمارستان صحرایی نیز کارهای قابل توجهی انجام داده است که همه این اقدامات به نوعی کمک به دولت و سامانه بهداشت و درمان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ارتش با افتخار در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارد، عنوان کرد: در بحران‌هایی که اتفاق می‌افتد، همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «ارتش زودتر حضور پیدا می‌کند»؛ این در واقع در راستای کمک به مردم، کمک به هلال احمر و کمک به دولت است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: ما همانطور که تاکنون آماده بودیم در ارتباط با دولت جدید نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که با تمام توان آنچه که نیاز دولت است و در ظرفیت ما وجود دارد را با تمام توان انجام دهیم.

امیر سیاری گفت: ارتش همواره تحت امر فرمانده معظم کل قوا ضمن انجام مأموریت‌های محوله، به دولت‌ها در حل مشکلات مردم کمک کرده و اکنون نیز آماده کمک به دولت منتخب مردم است.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها