تبدیل «ستاد انتخاباتی کرامت» به «بنیاد ملی کرامت»

ستاد انتخاباتی کرامت پس از پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات، با هدف تغییر وضعیت ستاد‌ها به قرارگاه فعالیت‌های خیریه و کمک‌رسانی، نام خود را به نام «بنیاد ملی کرامت» تغییر داد.
کد خبر: ۴۶۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 23June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «یاسر ظریفی» دبیرکل بنیاد کرامت اظهار داشت: ستاد ملی کرامت که همزمان با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای روی کار آمدن و تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی تشکیل شده بود، پس از پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات، براساس تصمیم شورای مرکزی و نظر اعلامی رئیس جمهور منتخب، مبنی بر تغییر وضعیت ستاد‌ها به قرارگاه فعالیت‌های خیریه و کمک‌رسانی، با تغییر وضعیت از فعالیت انتخاباتی، نام خود را به نام «بنیاد ملی کرامت» تغییر داد.

وی افزود: این ستاد با اولویت فعالیت‌های جهادی در حوزه اقتصادی و اجتماعی، به‌عنوان مرکز پیگیری مطالبات مردم و رهبری در مسیر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح کشور و فضای بین‌الملل، تلاش خواهد کرد.

دبیرکل بنیاد کرامت ادامه داد: امیدوارم که حضرت شمس‌الشموس، معین‌الضعفا، مددرسان خانواده‌ی بزرگ بنیاد ملی کرامت در سراسر میهن پهن آورمان بوده و با حمایت و همراهی مردم عزیزمان بتواینم گره‌ای از کار محرومان باز کنیم.

براساس این گزارش، در آیینی با حضور چهره‌های سرشناش سینمایی و مردمی از لوگو و نشان بنیاد در مشهد مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار