جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش:

فرهنگ ایثار و شهادت باید پالایش و برای همگان عرضه شود

سهیلی گفت: هنر فعالان حوزه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید این باشد که میراث بزرگ سعادتمندی این مملکت را که با ایثار و شهادت و فداکاری رزمندگان برای این مردم امانت گذاشته شده است پالایش و برای همگان عرضه کنند.
کد خبر: ۴۶۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 23June 2021

نشست مدیریت دانش در حوزه دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست مدیریت دانش در حوزه دفاع‌ مقدس در سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌ مقدس با حضور حمیدرضا سهیلی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار شد.

سهیلی در این نشست اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که به حق مدرسه عاشقان خدمت بود با وجود کمبود‌های لجستیکی و امکانات، رزمندگان با مدیریت جهادی خود توانستند تمامی صحنه‌ها و گردنه‌های جبهه‌های نبرد را اداره کنند. این حماسه‌های بزرگ می‌توانند نقشه راهی پرمحتوا برای رشد و تعالی کشور باشند و ما را برای رسیدن به اهداف والایمان هدایت کنند.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: هنر فعالان حوزه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید این باشد که میراث بزرگ سعادتمندی این مملکت را که با ایثار و شهادت و فداکاری رزمندگان برای این مردم امانت گذاشته شده است پالایش و برای همگان عرضه کنند و باید در این نشست‌ها به این مطلوب برسیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار