آیت‌الله «مدرسی»:

اقتدار امروز ایران ناشی از پشتیبانی مردم است

امام‌جمعه موقت یزد حضور حماسی اقشار مختلف در انتخابات ۲۸ خرداد را حائز اهمیت دانست و گفت: این مهم منجر به خنثی کردن توطئه استکبار جهانی و تقویت اقتدار ملی شده است.
کد خبر: ۴۶۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ - 25June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله سید «محمدرضا مدرسی یزدی» امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دارالعباده، با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی همیشه سعی دارند با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف مردم نسبت به اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی‌اعتماد کنند، اظهار داشت: دشمنان از ماه‌ها قبل با جنگ رسانه‌ای و تبلیغات روانی سعی داشتند مانع مشارکت مردم در انتخابات شوند.
 
وی افزود: حضور آگاهانه و هوشمندان مردم ایران اسلامی با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری ثابت کردند که ملت ایرانی مردمی ولایت مدار و همچنان پاسدار ارزش‌های انقلاب هستند.
 
امام جمعه موقت یزد حضور آگاهانه را مهمترین ویژگی مشارکت عمومی در انتخابات دانست و گفت: مردم با حضور فعال و آگاهانه خود در انتخابات به تمامی دشمنان نظام و منافقان نشان دادند که همچنان در مسیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری به حرکت و تلاش خود ادامه می‌دهند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: توطئه دشمنان برای دلسرد کردن مردم در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و با تشدید تحریم‌ها برای ضربه زدن به اصل نظام فعالیت دارند، ولی مردم باید با درک شرایط برای شکست کفرجهانی وظایف ملی و انقلابی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
 
مدرسی در ادامه به مذاکره ایران با کشور‌های غربی در وین پایتخت اتریش اشاره و خاطرنشان کررد: اعتماد به دشمنان هیچ اثر و فایده‌ای ندارد و بار‌ها برای مردم و کشور هم ثابت شد که دشمنان و آمریکایی‌ها خیلی بدعهد هستند، باید با بصیرت همواره مواظب توطئه‌های استکبار علیه کشور بود.
 
وی در پایان بیان کرد: تا دشمنان و آمریکا تمامی تحریم‌ها علیه کشور ایران را بر ندارند و سپس با دقت راستی‌آزمایی نشود مذاکره با آن‌ها در مورد برجام هیچ فایده‌ای ندارد، چون آن‌ها فقط به دنبال حفظ منافع خود و حامیان جهانی و منطقه‌ای هستند و باید همواره با هوشیاری در مسیر انقلاب و ولایت تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار