نماینده مردم در مجلس مطرح کرد؛

تحول قوه قضائیه با سند تحول

حجت‌الاسلام نقدعلی با بیان اینکه سند تحول قضایی قوه قضائیه را دچار تحول اساسی کرد، گفت: بحث الکترونیکی کردن فعالیت‌ها قوه قضائیه ازجمله سایر اقدامات مؤثر در این قوه بود که دسترسی مردم به خدمات قضایی را راحت‌تر کرد.
کد خبر: ۴۶۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 26June 2021

تحول قوه قضائیه با سند تحول/ دسترسی آسان به خدمات قضایی با الکترونیکی شدن فرایند‌ها

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم «خمینی‌شهر» در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، در ارزیابی خود از اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضا اظهار داشت: پس از حضور حجت‌اسلام رئیسی در قوه قضائیه یک رویکرد تحولی عمیقی در قوه قضائیه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سند تحول قضایی قوه قضائیه را دچار تحول اساسی کرد، بیان داشت: همچنین بحث الکترونیکی کردن فعالیت‌ها قوه قضائیه از جمله سایر اقدامات مؤثر در این قوه بود که دسترسی مردم به خدمات قضایی را راحت‌تر کرد و نمونه آن ایجاد سامانه‌های قضایی متعدد بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خیزی که در قوه قضائیه برای اقدامات تحولی گرفته شد، بی‌نظیر بود، بیان داشت: همچنین پیرو این فعالیت‌ها، سفر‌های صورت گرفته از سوی رئیس دستگاه قضا و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک راهگشا بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم «خمینی شهر» تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اینکه مردم در جریان انتخابات ریاست جمهوری به حجت‌الاسلام رئیسی اعتماد کردند ان‌شاءالله رویکرد‌های بنانهاده شده در قوه قضائیه ادامه یابد.

وی بیان داشت: سنگ بنایی که در قوه قضائیه گذاشته شد، سنگ‌بنای خیری است که هر خیری از آن ناشی شود به حجت‌الاسلام رئیسی خواهد رسید.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها