معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان البرز تأکید کرد؛

ضرورت تلاش برای رفع مشکلات درمانی ایثارگران

«کریمی» با اشاره به اقدامات بنیاد شهید استان البرز گفت: تمام تلاش ما در کنار دیگر مسئولان ذی‌ربط باید رفع مشکلات آنان در زمینه درمان باشد.
کد خبر: ۴۶۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ - 26June 2021

باید نسبت به رفع مشکلات درمانی ایثارگران اهتمام ورزیمبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «محمد کریمی» معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ظهر امروز در نشست با رئیس بنیاد شهید ساوجبلاغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، حفظ کرامت ایثارگران را واجب دانست و اظهار داشت: این‌ها سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و خدمات درمانی ارائه‌ شده به این عزیزان باید در شأن و منزلت آنان باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز درمان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایثارگران است، تأکید کرد: تمام تلاش ما در کنار دیگر مسئولان ذی‌ربط باید رفع مشکلات آنان در زمینه درمان باشد به‌گونه‌ای که ایثارگران با حضور در مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی با مشکلی مواجه نشوند.

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز می‌توانیم با کمک و همکاری یکدیگر خدمتی ارزشمند و در شأن ایثارگران را به آن‌ها ارائه و رضایتمندی این عزیزان را جلب کنیم. تکریم و خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در راستای پایداری نظام اسلامی، با فداکاری از همه هستی خود گذشتند، افتخار و موجب سعادت آخرت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار