مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

«هور» و سردار هور در اذهان مردم ایران ماندگار است

سردار «یوسفی» در دیدار با خانواده سردار شهید «علی هاشمی» گفت: مادامی که «هور» در جغرافیای خوزستان و ایران عزیز ثبت و ماندگار است نام و یاد سردار هور نیز در اذهان و یادها باقی است.
کد خبر: ۴۶۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ - 26June 2021

مادامی که «هور» در جغرافیا ثبت و ماندگار است نام و یاد سردار هور نیز در اذهان باقی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» به همراه کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت سردار شهید «علی هاشمی» ضمن دیدار با خانواده این شهید شاخص کشور به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

سردار یوسفی در ابتدای این دیدار، سردار هاشمی را شهید مظلوم دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: شهدای قرارگاه سری نصرت هم در زمان جنگ و هم در لحظه شهادت به خاطر رسالت خطیر ماموریت شان، گمنام و مهجور ماندند.

وی شهید هاشمی را نمونه بارزی از شهدای اقوام دانست و افزود: مادامی که «هور» در جغرافیای خوزستان و ایران عزیز ثبت و ماندگار است نام و یاد سردار هور نیز در اذهان و یادها باقی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان پس از شنیدن صحبت های «حسین» فرزند شهید هاشمی در خصوص یادمان این سردار رشید دوران دفاع مقدس، گفت: با رایزنی های به عمل آمده بزودی شاهد تکمیل این یادمان خواهیم بود و چنانچه این امر صورت نگیرد از طرق دیگر نسبت به پیگیری اتمام این مکان ارزشی و معنوی اقدام خواهیم کرد چرا که نسل جوان خوزستان و کشور باید ضمن ادای احترام به مزار و یادبود این شهدا در خصوص شخصیت های برجسته ای همچون سردار شهید «علی هاشمی» بیش از پیش بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار