استاندار خراسان رضوی:

حادثه ۷ تیر از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد

«معتمدیان» در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 27June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله بهشتی و ۷۲ یاران امام خمینی (ره) فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کشور ما به خود وقایع تلخ بی‌شماری دیده است که کوردلانه نخبگان، دانشمندان و سرمایه‌های انسانی‌مان را به خون غلطانده و ملتمان را در داغ از دست دادن این عزیزان به سوگ نشانده‌اند.

بی‌گمان خاطره ۷ تیر ۱۳۶۰ یکی از غم‌بارترین و حزن‌انگیزترین وقایع ایران اسلامی است که هیچگاه از اذهان ملت شریف‌مان پاک نخواهد شد.

خون‌های پاک شهیدان‎مان و آه جانسوز خانواده‌های بزرگوارشان قطعاً نتیجه اقدامات تروریستی مزدوران را به خودشان بازگردانده و موجب افزونی بصیرت ملت شهیدپرور و قوام انقلاب، ثبات آرمان‌ها و اهتزاز بیش از پیش پرچم جمهوری اسلامی ایران گردیده است.

ثبت و نامگذاری یکم تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه به یاد معمار اصلی قانون اساسی و اولین رئیس قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پاس و روایت تکریم خادمانی است که با احیای حقوق مردم، نقشی بی‌بدیل در پاسداری از اصول، کرامت نفس، دفاع از مظلومان و حقوق حقه همه آحاد ملت ایفا کرده‌اند.

بی‌گمان امنیت پایدار، نظم برقرار و آسایش و آرامش توأمان، مرهون حساسیت بالا، نکته‌سنجی بسیار، زحمات بی‌شمار و سخت‌کوشی بی‌امان مسئولان و بخش‌های مختلف دستگاه قضائی کشور است که در عرصه عمل، عدل و داد را محقق نموده‌اند.

اینجانب با اغتنام فرصت، ضمن ادای احترام به ارواح بلند شهدای والامقام دستگاه قضا خصوصاً شهیدان مظلوم هفت تیر و در رأس آنان آیت‌الله شهید دکتر بهشتی، توفیقات ارزشمند، تلاش‌های بی‌وقفه و انجام رسالت خطیر احقاق حق شهروندان را از سوی دستگاه قضائی کشور به ویژه دستگاه قضائی استان خراسان رضوی ارج نهاده؛ فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی کارکنان تلاشگر قوه قضائیه در استان تبریک عرض نموده.

امید آن داریم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در سایه کرامت و لطف خورشید خراسان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و با تأسی از رهنمون‌های مقام معظم رهبری، گام‌های موثرتری در خدمت‌رسانی به ملت غیور و بصیر ایران اسلامی برداریم.

از خدای عادلِ عدالت‌گستر برای همه عزیزان این عرصه عزت، سرافرازی و توفیق خدمت مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها