استاندار خراسان رضوی:

«خبرنگاران» طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی هستند

«معتمدیان» در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی»، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ - 07August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی»، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جان کلام را در آیه شریفه «ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‏‌نویسند» در می‌یابیم؛ آنجا که قلم را قداستی بی‌پایان داد، نوشته را ارزشی نهاد و نویسنده‌اش را حرمتی بخشید تا جز با صداقت در کلام و تعهد در نوشتار، قلم نرانند و قاصدانی صدیق و راویانی امین برای جامعه و افکار عمومی باشند.   

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار مطلع تجلیل و قدردانی از قلم به دستانی است که در حوادث و اتفاقات روزگار، طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی هستند و در کارزارهای مختلف به روشنگری، حقیقت‌جویی و حقیقت‌گوئی می‌پردازند. 

خبرنگاران عزیزی که در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در قامت خبرنگار، در شرایط بحرانی و روزهای سخت و دشوار، همچون حال حاضر، همپای کادر درمان تلاش نموده و بی‌محابا در خط‌مقدم درمان، ضمن اطلاع‌رسانی، آموزش و تهیه و ارسال خبر از وضعیت بهداشت و درمان کشور به وظیفه خطیر خود عمل می‌نمایند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای خبرنگار و در رأس آنان روح پرفتوح شهید عرصه خبر، شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده؛ از اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، ‌تشکر و قدردانی نموده، از آفریننده دانا برای این عزیزان سلامتی و طول عمر با برکت در سایه الطاف خورشید دیار خراسان امام مهربان حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار