حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار خراسان رضوی:

«انتخابات» از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

«معتمدیان» در پیامی، از اقشار مختلف مردم استان خراسان رضوی برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.
کد خبر: ۴۶۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 16June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از آحاد مردم این استان برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات به‌عنوان شاخصه مردم سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران با حضور در صحنه انتخابات، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.

به طور کلی انتخابات را می‌توان گزینش از میان بدیل‌های مختلف دانست که پیش روی انتخاب‌کنندگان قرار گرفته و برخاسته از اراده مردم و در راستای همراهی و مشروعیت‌بخشی به نظام است.

بر کسی پوشیده نیست که ایران عزیز ما از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون مورد کارشکنی‌ها، تحریم‌ها، دست‌اندازی‌ها و اهداف شومی قرار داشته و دشمنان نظام هماره با ایجاد اختلافات و تحریک افکار عمومی به ویژه در ایام انتخابات سعی در مخدوش نمودن چهره انقلاب دارند که الحمدالله با عنایت حضرت باریتعالی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران توطئه‌هایشان خنثی گردیده است.

اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار داریم.

انتخاباتی سرنوشت‌ساز، که ماه‌هاست با تشکیل ستاد انتخابات در استان تلاش کرده‌ایم تمامی تمهیدات را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری در عین حال توأم با امنیت کامل و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم نماییم که ان‌شاءالله این انتخابات نیز به حول و قوه الهی برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

اینجانب از تمامی مردم فرهیخته، غیور، بصیر و ولایتمدار دیار خراسان رضوی دعوت می‌نمایم تا همه با هم با مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی ضمن حضور فعالانه، انتخابی آگاهانه و ادای دینی عالمانه، لبیک‌گوی منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات بوده و همچون گذشته پرچمدار حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی و افتخاری دیگر برای دیار شمس‌الشموس باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار