تسلیت مجتهدزاده در پی درگذشت بانوی پیشکسوت دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس درگذشت بانوی پیشکسوت دفاع مقدس «سکینه حورسی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 27June 2021

تسلیت مجتهدزاده در پی درگذشت بانوی پیشکسوت دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی درگذشت بانوی پیشکسوت دفاع مقدس «سکینه حورسی» را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج بانوی جانباز دفاع مقدس، سرکار خانم سکینه حورسی، همه آزادگان و مجاهدان عرصه‌ی ایثار و مقاومت را اندوهگین ساخت. این بانوی مقاومت و از رهبران دفاع راهبردی خرمشهر، روایت یک تاریخ بلند از مجاهدت و ایستادگی است. بانویی که درگذشتش غمی به وسعت روحیه‌ی استقامت و ایثار برای همه میدان داران بوده و خواهد بود.

این بانوی امدادگر و مدافع در روز‌هایی که شهرش در امان نبود، با روحیه‌ی سرشار از مجد و عظمت انقلابی برای امنیت شهرش ایستاد و پس از فتح نیز از پیشگامان‌عرصه مقاومت و خدمت شد.

خرمشهر از رشادت و غریو مجاهدت این بانوی سرافراز سپاه اسلام همواره آذین بسته خواهد ماند. نام سکینه حورسی با نام خرمشهر همواره جاودان خواهد بود و وظیفه ما برای نشر و ترویج سبک زندگی و مبارزه و استقامت این بانوان مجاهد سنگین‌تر می‌گردد.

از خداوند متعال می‌طلبم روح باعظمت و ملکوتی بانوی مجاهد خرمشهر را در کنار هم‌رزمان شهید و مجاهدش قرین رحمت فرماید و در ماوای بی بدیل شهدای کربلا محشور گرداند.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار