رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر/ دستگیری ۶۳ قاچاقچی مواد افیونی

سردار رحیمی با اشاره به کشف بیش از دو تن مواد مخدر در طرح «ظفر ۱۲» گفت: ۵۰۰ کیلوگرم از این مواد از خرده‌فروشان کشف شده است.
کد خبر: ۴۶۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ - 27June 2021

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر/ دستگیری ۶۳ قاچاقچی مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح ظفر ۱۲ که صبح امروز (یکشنبه) و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تبریک هفته جهانی مواد مبارزه مواد مخدر اظهار داشت: شعار امسال مبارزه با مواد مخدر پیشگیری، نقش رسانه‌ها در پیشگیری و نقش خانواده است؛ امروز با قاچاقچیانی که هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند در حال مبارزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تهران بزرگ در برخورد با قاچاقچیان و کشف مواد مخدر رتبه نخست کشور را کسب کرد، گفت: در تهران موضوع مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان، قاچاقچیان عمده و جمع‌آوری معتادین متجاهر از طرح‌های اولویت‌دار ما است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در طرح ظفر ۱۲، بیش از دو تن و ۴۳۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که ۵۰۰ کیلو از آن از خرده فروشان کشف شده است.

وی افزود: در این طرح چهار باند مواد مخدر متلاشی و ۶۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۴۳ تارنمای اینترنتی که در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی و بسته شدند، گفت: ۲۳ عضو اصلی این تارنما‌ها دستگیر شدند و ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است؛ همچنین هفت مرکز توزیع مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۰۸ معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری شدند، گفت: از امروز قستمی از فاز دوم مرکز مهر سروش به مرکزی برای نگهداری معتادین زیر ۱۸ سال اختصاص داده شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال بیش از ۶ تن و ۵۰۸ کیلوگرم بوده است.

سردار رحیمی درباره پخش کلیپی در فضای مجازی که در آن یک مامور در حال حل دادن تعدای پیرمرد که در صف کرونا هستند، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی خدمات زیادی به ملت ایران داشته است.

وی ادامه داد: تامین امنیت مراکز نگهداری واکسن‌ها، انتقال واکسن‌های وارداتی و توزیع آن‌ها بین مراکز با حضور پلیس صورت می‌گیرد.

رحیمی ضمن غذرخواهی از ملت ایران و کسانی که در آن صحنه دچار رنج شدند، گفت: با مامور خطا کار طبق قانون برخورد شده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها