رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در طرح «ظفر ۱۴»

سردار رحیمی از کشف بیش از دو تن مواد مخدر در طرح «ظفر ۱۴» خبر داد و گفت: کشف مواد مخدر شیشه در تهران افزایش بی‌سابقه داشته است.
کد خبر: ۴۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 29November 2021

کشف بیش از ۲/۵ تن موتد مخدر در طرح ظفر ۱۴/ افزایش بی‌سابقه کشف مواد مخدر شیشه در تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح «ظفر ۱۴» که صبح امروز (دوشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهاردهمین مرحله طرح ظفر با تلاش همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگا‌های یازده‌گانه این پلیس به مرحله اجرا درآمد، اظهار داشت: در این طرح دو تن و ۶۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و پنج باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۵ قاچاقچی عمده در این طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای مجازی گفت: بیش از ۶۰ تارنما که اقدام به تبلیع مواد مخدر و فروش می‌کردند شناسایی و مسدود شدند و ۴۲ کیلو مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماها کشف شد؛ همچنین هفت سرشبکه شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این طرح ۶۶ خودرو، شش باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود شناسایی و پلمپ شدند.

وی گفت: در چهاردهمین مرحله طرح ظفر، ۱۵ نفر از اراذل و اوباش که علاوه بر اوباشگری اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند دستگیر و ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد؛ همچنین هزار و ۱۶۶ خرده فروش مواد مواد مخدر در این طرح شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ارزش ریالی مواد کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی با هشدار به ورود بی‌سابقه مواد مخدر شیشه به کشور گفت: در دو ماه گذشته بالغ بر یک تن شیشه در تهران کشف کردیم؛ جوانان بین ۱۸ تا ۲۵ سال بیشترین مصرف شیشه را دارند.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه اعلام‌ می‌‌شود مجرمان جریح‌تر شدند، اظهار کرد: از زمانی که طبق قانون اعدام قاچاقچیان برداشته شده است، قاچاقیچان جریح‌تر شدند؛ میزان هزینه‌ای که مجرمین به خصوص قاچاقچیان باید بپردازند بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها