تعمیرکاران جاروبرقی تهران در سایت استاده

استاده (www.ostadeh.com) به معرفی کسب و کارهای خدماتی می‌پردازد و این دسترسی را به ما می‌دهد تا لیست کاملی از شماره تلفن یا اطلاعات کاملی از تعمیرکاران و یا متخصصین کسب و کارهای خدماتی تهران و شهرستان‌ها داشته باشیم.
کد خبر: ۴۶۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 27June 2021

گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس: یکی از محبوب‌ترین خدمات استاده، معرفی متخصصین و تعمیرکاران جاروبرقی تهران است که می‌توانیم با توجه به امتیاز و نظر کاربران، خدمات تعمیر جاروبرقی خود را به این متخصصین بسپاریم.

یکی از مشکلات بزرگ در زمان خرابی وسیله‌هایی مثل ماکرفر، جاروبرقی، لپ‌تاپ و... ( شما بخوانید هر وسیله‌ای که نیاز به تعمیر دارد ) نداشتن آگاهی یا تجربه کافی از قیمت‌ها و نوع خرابی است که این مهم می‌توانند در برخی موارد تجربه تلخی برای ما در زمان استفاده از خدماتی مثل تعمیر جاروبرقی یا هر خدمت تعمیراتی به‌وجود بیاورد. از این رو، استاده تلاش می‌کند با تولید محتوا در زمینه اعلام قیمت، نوع خرابی‌ها، عیب یابی، معرفی قطعات دستگاه‌ها و... شفافیت و آگاهی ایجاد کند.

تعمیرکاران جاروبرقی تهران در سایت استاده

در زیر به نمونه تولید محتوا استاده در زمینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ اشاره می‌کنیم.

بیشترین دلایل خرابی جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی با توجه به اینکه در زندگی امروزه کار تمیز کردن منزل را بسیار راحت نموده یکی از لوازم بسیار حیاتی به شمار می آید، چرا که خانم های خانه دار روزانه از آن استفاده می کنند. جاروبرقی به مرور زمان مستهلک می شود و نیاز به سرویس و تعمیر جاروبرقی سامسونگ ضروری خواهد بود با ما همراه شوید تا هر آنچه که برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ باید بدانید را آگاهی پیدا نمایید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ زمانی روشن نمی شود

زمانی که جاروبرقی سامسونگ روشن نمی شود باید یکسری اقدامات صورت پذیرد تا تعمیر جاروبرقی سامسونگ به خوبی انجام شود که در ادامه این اقدامات را با هم بررسی خواهیم کرد:

پریز برق را چک نمایید

اگر جاروبرقی سامسونگ روشن نشد ابتدا پریز برق را چک نمایید که دوشاخه برق جاروبرقی به آن متصل باشد، سپس جریان برق را کنترل نمایید که جریان برق وجود داشته باشد و در گام بعدی اگر دو گزینه قبلی برقرار بود سالم بودن پریز را با دستگاهی دیگر چک نمایید اگر پریز اتصالی داشت یا خراب بود حتی الامکان از یک برقکار کمک بگیرید.

خراب شدن دکمه خاموش و روشن شدن

دکمه پاور که معمولا بر روی بدنه دستگاه قرار می گیرد به مرور زمان مستهلک شده و اگر دکمه پاور خراب شود دیگر دستگاه روشن نمی شود و نشان از تعمیر جاروبرقی سامسونگ می دهد.

در برخی موارد خراب شدن دکمه پاور باعث آسیب رساندن به برد جاروبرقی سامسونگ می شود چرا که برد جاروبرقی در زیر دکمه پاور قرار دارد و با خراب شدن دکمه پاور، تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ نیز الزامی می‌ شود.

در برخی از مدل های جاروبرقی سامسونگ دکمه پاور بر روی دسته ی لوله جاروبرقی قرار دارد و معمولا یا به صورت باتری خور یا به وسیله سیم به برق جاروبرقی متصل است که در صورت مکش زیاد امکان خراب شدن و کشیدگی در قسمت سیم آن وجود دارد که باعث روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ خواهد شد.

تعمیرکاران جاروبرقی تهران در سایت استاده

خرابی شیلنگ جاروبرقی سامسونگ

بعضی مواقع در حین جارو کشیدن جاروبرقی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود به دلیل کیپ شدن شیلنگ خرطومی جاروبرقی است که در صورت خراب شدن باعث خاموش شدن جاروبرقی می شود همواره این قسمت را چک نمایید چرا که باعث مکش پایین و فشار زیاد به موتور جاروبرقی خواهد شد که در نهایت نیاز به تعمیر موتور جاروبرقی سامسونگ الزامی خواهد شد.

پر بودن مخزن جاروبرقی

یکی از مهمترین قسمت های تاثیرگذار بر روی جاروبرقی پر بودن کیسه جاروبرقی است چرا که باعث خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می شود همواره مخزن جاروبرقی را چک نمایید تا در صورت پر بودن آن را خالی نمایید و قدرت مکش جاروبرقی وقتی مخزن خالی باشد بسیار بیشتر از حالت های دیگر است.

اگر از کیسه جاروبرقی یکبار مصرف استفاده می کنید بعد از پر شدن مخزن آن را با یک کیسه نو تعویض نمایید و اگر از کیسه جاربروقی ثابت استفاده می کنید بعد از پر شدن همواره آن را خوب تمیز نمایید تا عملکرد دستگاه در حالت بهینه باشد.

صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ

صدای زیاد و غیر طبیعی جاروبرقی سامسونگ نشان از خرابی موتور جاروبرقی دارد یا در اثر گرفتگی لوله یا پر شدن بیش از حد کیسه مخزن جاروبرقی فشار زیاد به موتور وارد نموده که باعث خرابی پتانسیومتر روی دسته یا بدنه جاروبرقی هم می شود که در این صورت دور موتور جاروبرقی یکسره می شود که حتما باید با نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی سامسونگ در تماس باشید.

 در برخی از موارد صدای زیاد جاروبرقی به پروانه جاروبرقی بر می گردد که برای بررسی پروانه بدنه جاروبرقی را باز نمایید و عملکرد پروانه را بررسی نمایید و در صورت مشاهده گرد و غبار بر روی آن باید تمیز گردد اگر باز هم مشکل برطرف نشد پروانه را تعویض نمایید.

یکی دیگر از احتمال هایی که در هنگام صدای زیاد جاروبرقی وجود دارد خرابی لاستیک بلبرینگ های موتور جاروبرقی است که در صورت پارگی ایجاد صدای نا به هنجاری خواهند کرد.

تعویض و تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

یکی از مهم ترین قسمت های جاروبرقی برد آن است که معمولا در صورت آب خوردگی، جارو کردن آشغال تر، نوسانات برق، یا در اثر ضربه خوردن دچار خرابی می شود چرا که تمام فرمان های جاروبرقی توسط این قطعه انجام خواهد شد.

تعمیرکاران جاروبرقی تهران در سایت استاده

برای تعمیر برد جاروبرقی همواره باید دانش بالایی در تعمیر جاروبرقی سامسونگ داشته باشید، چرا که موتور جاروبرقی با فرمان برد کار می کند و هرگونه مشکل در قسمت برد جاروبرقی باعث خرابی قسمت های دیگر جاروبرقی خواهد شد و در روند عملکرد صحیح جاروبرقی اختلال ایجاد خواهد کرد.

روشن نشدن جاروبرقی در برخی موارد به دلیل خرابی برد جاروبرقی است که در صورت روشن نشدن جاروبرقی باید این قطعه مورد بازبینی و بازرسی قرار گیرد و در صورت خرابی باید تعمیر برد جاروبرقی صورت پذیرد.

جمع بندی مقاله و کلام پایانی

در این مقاله به تعمیر جاروبرقی سامسونگ پرداختیم و علل مختلفی که باعث خرابی و عدم کارکرد صحیح جاروبرقی می شوند را باهم بررسی کردیم در پایان خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجارب خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید شاد و پیروز باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار