حقوق بشر، کلید واژه جنایات آمریکا/

تحلیل ذوقی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ناکام ماندن ترورشان

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحلیلی ذوقی پیرامون علت ناکام ماندن منافقین برای ترور ایشان در واقعه ششم تیر سال ۶۰ به بیان احساسات خود درباره آن حادثه پرداختند.
کد خبر: ۴۶۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 27June 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روز ششم تیر سالروز ترور نافرجام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (رئیس جمهور وقت) به دست منافقین است. به همین مناسبت، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فیلمی را منتشر کرده است.

استدلال رهبر معظم انقلاب اسلامی از بهبود ایشان از حادثه ترور

محتوای این فیلم به شرح زیر است:

ابتدا رهبر معظم انقلاب اسلامی نظرشان را در مورد حادثه‌ای که برایشان اتفاق افتاد، را بیان کردند: «سال ۱۳۶۰ که حادثه ترور در مسجد ابوذر برای من اتفاق افتاد، من بیهوش شدم. ناگهان تمام زندگی گذشته من در برابرم مجسم شد و گفتم پروردگارا، وضع من این است و به این فکر افتادم که چرا خوب شدم و اگر خداوند مرا خوب کرد، حتما دلیلی داشته و خداوند از من توقعی دارد.»

سپس سخنی از امام (ره) هست که درمورد ایشان فرمودند: «من ایشان را سال‌های طولانی است که می‌شناسم. ابتدای نهضت انقلاب اسلامی، ایشان وارد بودند و به اطراف برای رساندن پیام‌ها می‌رفتند و پس از اینکه انقلاب به اوج رسید همه جا تا آخر ایستادند و حال هم هستند.»

آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی که از بیمارستان برای امام فرستادند، فرمودند: «من نهایت ارادت خود را خدمت امام امت عرض می‌کنم و می‌گویم در برابر حوادث اینچنینی انتظار نداریم که ایشان کمترین رنجی بکشند.

سپس این شعر را تکرار کردند: سر خم می‌ سلامت / شکند اگر سبویی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار