فرمانده انتظامی کرمانشاه:

پلیس مامنی امن برای شهروندان و خانواده‌ها شده است

سردار «‌جاویدان» گفت: پلیس خدمتگزار امروز تبدیل به مامنی امن برای شهروندان و خانواده‌ها شده و حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۶۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ - 27June 2021

پلیس مامنی امن برای شهروندان و خانواده‌ها شده استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جلسه کمیسیون ساماندهی ۱۱۰ که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: پلیس خدمتگزار امروز تبدیل به مامنی امن برای شهروندان و خانواده‌ها شده و حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه پلیس بیشترین تعامل را با عموم مردم دارد، افزود: نیروی انتظامی با همه توان برای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ امروز با توانی مضاعف‌تر از قبل برای امنیت جامعه و حضور به موقع در صحنه‌هایی که نیاز به حضور آنها است تلاش می‌کنند.

جاویدان امنیت را خط قرمز پلیس عنوان و بیان داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس محسوب شده و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با برخوردی قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان و خلافکاران نیست و آنها مطمئناً در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار