فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

خون شهدای ۷ تیر عزم مردم ایران اسلامی را استوارتر کرد

سردار «شجاع» در پیامی فرارسیدن چهلمین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ یار با وفای انقلاب اسلامی را گرامیداشت.
کد خبر: ۴۶۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 28June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با صدور پیامی یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله «سیدمحمد حسینی بهشتی» و ۷۲ تن از مسئولین را در حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الله یَأمُرُ بِالعَدلِ وَ الاِحسان (نحل ۹۰)

شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاوران صدیق امام راحل عظیم‌الشان (ره) به دست منافقان کوردل که در سال ۱۳۶۰ و طی انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی روی داد یادآور یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است، اما خون شهدای بزرگوار آن واقعه دلخراش همواره چراغ راه ملت ما و استوارکننده عزم مردم عزیز ایران بوده است.

امروز قوه قضاییه به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی دارد و بدون شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و نظم و آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به مبارزه با قانون‌شکنی و ناهنجاری و هرگونه باطل در جامعه ایستاده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ شهید مظلوم هفت تیر، به روح بلند آن بزرگواران درود می‌فرستم و هفته قوه قضاییه را به مسئولان قضایی و تمامی کارکنان این دستگاه تبریک می‌گویم و توفیق در نیل به هدف والایشان را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار