فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

شهدا پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند

سردار «شجاع» گفت: اگر چه امروز جای شهدا در بين ما خالی‌ست اما ایثار و فداکاری آن‌ها به‌عنوان پشتوانه‌ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث اقتدار ایران اسلامی شده است.
کد خبر: ۴۷۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 09September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای مظلوم مرزبانی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهيد «جلال بهبودی» ديدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در اين ديدار اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت ما مديون حماسه‌آفرينی شهيدان و ايثارگران است. عزيزانی که از همه تعلقات دنيوی گذشتند و به مقام قرب الهی نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مظلوم مرزبانی نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت امروز کشور ایفا کردند، گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر مرزبانی و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان از امنیت مطلوبی برخوردار است، لذا دست همه همرزمانم در سراسر مرزهای استان را می‌بوسم.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: اگرچه امروز جای شهدا در بين ما خالی است اما ایثار و فداکاری آن‌ها همواره به‌عنوان پشتوانه‌ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث اقتدار جمهوری اسلامی شده است. ياد شهيدان هميشه در دل‌ ملت قدرشناس ایران اسلامی بيدار است و حماسه‌آفرينی آنان همواره چراغ راه همه ماست.

پدر شهید بهبودی نیز در این دیدار بیان داشت: افتخار می‌کنم که فرزندم در لباس مقدس مرزبانی و در راه مبارزه با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

وی افزود: از همه همرزمان فرزند شهیدم می‌خواهم تا راه او را ادامه دهند. فرزندم جلال بسیار با مهر و محبت بود و هیچگاه خاطرات او را فراموش نخواهم کرد.

«جلال بهبودی» جمعی هنگ مرزی زابل، گروهان تاسوکی در دوازدهم اسفند ۱۳۷۷ در شهرک طرق مشهد متولد شد. وی سرانجام در سوم خرداد ۱۳۹۷ در پاسگاه تپه طالب‌خان توسط اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد.

شهدا پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند

شهدا پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند

شهدا پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها