فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی کشور هستند

سردار «شجاع» گفت: خانواده شهدا از بزرگترین افتخارات و سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند و اگر جانفشانی و ایثار این افلاکیان نبود، آرامش و امنیت امروز را نداشتیم.
کد خبر: ۴۶۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 07July 2021

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور در منزل «رضا فراتی» از شهدای مرزبانی استان با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار با تأکید بر این که یاد و خاطره شهدای مرزبانی و منزلت خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها مورد تجلیل و تقدیر همرزمان مرزبان آنان است، اظهار داشت: خانواده شهدا از بزرگترین افتخارات و سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند و اگر جانفشانی و ایثار این افلاکیان نبود، آرامش و امنیت امروز را نداشتیم و عزت و سربلندی کشور ما در سایه از خود گذشتگی این عزیزان پایدار مانده است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بقای نظام و امنیت کشور را در گرو ادامه یافتن راه شهدا دانست و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که شهدا تا آخرین قطره خون خود جانانه در برابر دشمن قد علم کردند و پرچم اسلام و ایران را برافراشته نگاه داشتند، ما هم با تمام توان راهشان را ادامه می‌دهیم و در خدمت خانواده‌های این عزیزان خواهیم بود؛ زیرا حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان در جامعه مهم‌ترین تکلیف و یک آرمان حقیقی برای ماست.

وی ابراز امیدواری کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا توفیق تأمین امنیت و آسایش مردم و خدمت به آنان را به گونه‌ای نصیب و روزی ما بگرداند که با این کار دنباله‌روی شهدا باشیم و روح پرعظمت‎شان را شاد کنیم.

در انتهای این دیدار، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی مادر معزز این شهید مرزبانی تجلیل و قدردانی کرد.

سرباز وظیفه شهید «رضا فراتی» متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۲ و اهل مشهد مقدس بود که در سوم آبان ۱۳۹۲ به همراه اکیپ عملیاتی شامل دو دستگاه خودروی سازمانی با تجهیزات و مهمات جنگی جهت اجرای گشت و جلوگیری از ورود اشرار مسلح به نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان، به مأموریت اعزام شده بود، در حین تردد در ارتفاعات مرزی در کمین مزدوران استکبار جهانی قرار گرفت و در این حادثه جان‌سوز به همراه ۱۳ تن دیگر از همرزمانش بر اثر اصابت گلوله اشرار به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها