فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

خانواده‌ شهدا الگوی جامعه اسلامی هستند

سردار «شجاع» گفت: خانواده‌ شهدا به‌عنوان اسوه‌‌های صبر و استقامت الگوهای امروز جامعه اسلامی هستند و آحاد مردم باید در تداوم حرکت انقلاب اسلامی به این عزیزان تأسی کنند.
کد خبر: ۴۶۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ - 28July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت دهه ولایت و در آستانه عید غدیر، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل شهید مرزبانی «محمدحسین مقدسی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار ضمن تقدیر از استقامت خانواده شهدا اظهار داشت: خانواده‌های شهدا به‌عنوان اسوه‌‌های صبر و استقامت الگوهای امروز جامعه اسلامی هستند و آحاد مردم باید در تداوم حرکت انقلاب اسلامی به این عزیزان تأسی کنند.

خانواده‌ شهدا الگوی جامعه اسلامی هستند

وی افزود: دوستی و صمیمیت خاصی که در خانواده شهید مقدسی وجود دارد نشانگر برخورداری این خانواده شهید از روحیه انقلابی است.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه به ویژگی‌های شهید مقدسی اشاره کرد و بیان داشت: شهید مقدسی اخلاق‌مدار، متعهد و مذهبی بود و تاثیرگذاری زیادی در بین همرزمان خود داشت.

شجاع در پایان گفت: کارکنان مرزبانی استان خراسان رضوی با مجاهدت شبانه روزی خود در صیانت از مرزهای ایران اسلامی اجازه هیچگونه تعدی و تعرض را به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند داد و آماده مقابله با هر تهدید احتمالی هستند.

خانواده‌ شهدا الگوی جامعه اسلامی هستند

همسر شهید مقدسی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فرمانده مرزبانی استان و ابراز خرسندی از این که همرزمان شهدا به یاد آنها هستند بر تربیت فرزندان شهید مقدسی در جهت تداوم راه پدر شهیدشان تأکید کرد.

در پایان لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف فرماندهی مرزبانی استان به خانواده شهید مقدسی اهدا شد.

«محمدحسین مقدسی» در یکم خرداد ۱۳۵۳ متولد شد و سرانجام در ۱۳ آبان ۱۳۹۵ در درگیری با اشرار در هنگ مرزی تایباد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خانواده‌ شهدا الگوی جامعه اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها