فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

«امنیت» ره‌آورد مجاهدت کارکنان پدافند هوایی ارتش است

سردار «شجاع» گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی که صیانت از مرزهای هوایی میهن اسلامی را بر عهده دارد تاکنون موفقیت‌ها و افتخارات زيادی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران به ارمغان آورده‌ که مهمترين آن امنيت است.
کد خبر: ۴۷۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 05September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی امروز با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال ­‌شرق کشور ضمن دیدار و گفت‌وگو با امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌ شرق امام رضا (ع)، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی در ارتش جمهوری اسلامی را به وی تبریک گفت.

سردار شجاع در این دیدار اظهار داشت: دلاورمردی‌ها و رشادت‌های کارکنان نيروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد. امروز نيز شاهد اقدامات مؤثر پدافند هوایی هستیم که شايسته تقدير است.

وی در ادامه با بیان اينکه صیانت از مرزها، وجه مشترک پدافند هوایی و مرزبانی است، تصريح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی حافظ مرزهای زمينی و دريایی هستند و پدافند هوایی ارتش از مرزهای هوایی جمهوری اسلامی صیانت می‌کنند که تاکنون موفقیت‌ها و افتخارات زيادی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران به ارمغان آورده‌اند که مهمترين آن امنيت است.

برقراری امنیت در استان خراسان رضوی

امير معصومی نيز در ادامه این دیدار بیان داشت: امروز در سایه مجاهدت‌های شبانه روزی کارکنان مرزبانی نیروی انتظامی، امنيت مطلوبی را در سطح استان خراسان رضوی شاهد هستيم؛ بر همین اساس باید قدردان تلاش‌های مرزبانان بود.

«امنیت»؛ ره‌آورد مجاهدت کارکنان پدافند هوایی ارتش است

«امنیت»؛ ره‌آورد مجاهدت کارکنان پدافند هوایی ارتش است

«امنیت»؛ ره‌آورد مجاهدت کارکنان پدافند هوایی ارتش است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار