نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقدام امام خامنه‌ای در دریافت واکسن ایرانی کرونا اقدامی استراتژیک بود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دریافت واکسن ایرانی کرونا را یک اقدام استراتژیک و راهبردی عنوان کرد و گفت: اقدام رهبر انقلاب اسلامی قدرت مانور ایران را در حوزه بین‌الملل افزایش داد.
کد خبر: ۴۶۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 29June 2021

اقدام رهبر انقلاب در دریافت واکسن ایرانی کرونا اقدامی استراتژیک بودسیدحسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در ارتباط با دریافت واکسن کرونای تولید داخل اظهار داشت: اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه پیام‌ها و درس‌های بسیار زیادی در خود دارد؛ نخست این‌که شایعه بودن و نابخردانه بودن ادعای تزریق واکسن آمریکایی توسط رهبر انقلاب را اثبات کرد و دوم اینکه برخی باور داشتند ایشان نخستین فردی در کشور هستند که واکسن کرونا را تزریق کرده، اما وقتی تصاویر و فیلم‌های لحظه تزریق واکسن منتشر شد، اثبات کرد که رهبر انقلاب منتظر تولید و ساخت واکسن ایرانی بودند.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای با تولید و ساخت واکسن ایرانی کرونا، حاضر به تزریق واکسن شده‌اند، گفت: مدت‌هاست واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال آغاز شده و تمام آن‌ها این واکسن را دریافت کرده‌اند اما رهبر انقلاب آخرین فردی بودند که این واکسن را دریافت کرده‌اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صبر رهبر انقلاب اسلامی و اعتماد ایشان به دانشمندان ایرانی می‌تواند سرلوحه و الگوی مسئولان و ملت قرار بگیرد. همچنین امام خامنه‌ای با اعتماد و صبرشان به دنیا ثابت کردند که ما به توانمندی داخلی و علم دانشمندان ایرانی ایمان داریم و امروز ایران به یکی از قطب‌های علمی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

نقوی حسینی اقدام رهبر انقلاب اسلامی در ادامه دریافت واکسن ایرانی کرونا را یک اقدام استراتژیک و راهبردی عنوان کرد و گفت: اقدام ایشان قدرت مانور جمهوری اسلامی ایران را در حوزه بین‌الملل افزایش داد و تمام نگاه‌ها را به سمت ایران معطوف کرد؛ زیرا بیشتر کشور‌های عرب منطقه از دانش تولید واکسن برخوردار نیستند و از واکسن‌های آمریکایی استفاده کرده‌اند، اما جمهوری اسلامی در زمره شش کشور دارنده دانش تولید واکسن کرونا قرار گرفته و همین مسئله جایگاه جمهوری اسلامی را ارتقا خواهد داد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار