فرمانده سپاه سرپل‌ذهاب:

شهید «سلیم قنبری» از قافله قضات سلیم و قاطع بود

سرهنگ «اکبری» گفت: شهید «سلیم قنبری» از قافله قضات سلیم و قاطعی بود که با قاطعیت، شجاعت، اخلاص و تعهد خود، خاری در چشم متجاوزین به حریم امنیت عمومی و اشراری قرار داشت که وجود او را مانع شرارت‌های خود می‌دانستند.
کد خبر: ۴۶۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 29June 2021

عملی کردن به راه شهدا تنها راه مقابله با حربه و ترفندهای دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه «سرپل‌ذهاب»، امروز (سه‌شنبه) در یادواره شهید «سلیم قنبری» رییس دادگستری شهرستان روانسر که با حضور مسئولان و اعضای شورای اداری سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند و امروز آن‌ها باید به شهدای خود افتخار کرده و راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی افزود: عملی کردن سیره و تداوم راه شهدا تنها راه مقابله با حربه‌ها و ترفندهای دشمن است و امروز بیش از هر زمانی بر مسئولان و مردم واجب است تا با تبعیت از آرمان‌های شهدا، در برابر دشمن بایستند و اهداف شوم آن‌ها را خنثی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به راه و سلوک شهید «قنبری» رییس دادگستری شهرستان «روانسر»، گفت: این شهید والامقام از قافله قضات سلیم و قاطعی بود که با قاطعیت، شجاعت، اخلاص و تعهد خود، خاری در چشم متجاوزین به حریم امنیت عمومی و اشراری قرار داشت که وجود او را مانع شرارت‌های خود می‌دانستند.

امروز راه شهدا، راه اجرای عدالت است

«محمدحسین حیدری» رییس دادگستری سرپل ذهاب نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید قنبری الگویی کامل برای همه همکاران قضایی و از قضات پر تلاشی بود که دغدغه‌اش خدمت به مردم بود.

وی افزود: شهید قنبری به‌عنوان نمونه یک خدمت‌گذار سالم و صادق در نظام است که فردی سلیم‌النفس بود و در عهدی که با خدای خود بست، خیانت نکرد.

حیدری بيان داشت: امروز برای تداوم راه شهدا، در راه اجرای عدالت و مبارزه با متجاوزین قاطع و مصمم‌تر از گذشته باید برخورد کنیم.

«سلیم قنبری» به‌مدت هفت‌سال سابقه حضور در دادگستری شهرستان «روانسر» را داشت و در این مدت توانست همدلی و وفاق را در این منطقه توسعه داده و از بروز اختلافات جلوگیری کند.

وی روز سه‌شنبه (۲۱ بهمن سال ۹۳) مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید که در این سوء قصد، فرزند ۱۰ ساله وی نیز مجروح شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار