فرمانده سابق سپاه استان البرز:

استان البرز دیار فاتحان و حافظان بازی‌دراز است

سردار «مولایی» گفت: استان البرز دیار فاتحان و حافظان بازی‌دراز، تپه کرجی‌ها و قلاویزان است.
کد خبر: ۴۶۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ - 30June 2021

استان البرز سرزمین پرافتخار دیار فاتحان و حافظان بازی‌دراز و تپه کرجی‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه این استان که در سالن شهدای کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، با اشاره به ۳۰ سال خدمت در استان‌های تهران و البرز اظهار داشت: این استان سرزمین ارزشمند و بزرگی است که مردان خدا و انسان‌های پاک‌باخته‌ای را در خود جای داده است. این سرزمین پرافتخار دیار فاتحان و حافظان بازی‌دراز، تپه کرجی‌ها و قلاویزان است. هنوز هم سردار فضلی هنگام توضیح و تعریف افتخارات عملیات کربلای ۵، از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهید کیانپور می‌گوید که این موجب افتخار ماست. این استان مملو از عالمان مجاهدی مانند آیت الله طالقانی و مجاهدان عالمی همچون اندیشمندان، قهرمانان، نام‌آوران، هنرمندان و فناوران است.

فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: کار منشور تجزیه نور واحد به انوار درخشان و رنگارنگ است. این استان می‌تواند با تدبیر، انوار اقوام مختلف ساکن در ایران کوچک را به نور و ید واحدی تبدیل کند. مردم این استان در همه شرایط، حالات و ساعات پای انقلاب ایستادند و برای حفظ اسلام و انقلاب تلاش کردند.

سردار مولایی با اشاره به افتخارآفرینی البرزنشینان در کمک به مردم دیگر نقاط کشور هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این استان پربرکت، پرافتخار و ارزشمند نصیبم شد. این توفیق میسر نمی‌شد مگر با یاری و همراهی مسئولین، بسیجیان و مردمی که در همه شرایط پای کار هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. پس از دریافت حکم فعالیت در جایگاه فرماندهی سپاه استان البرز، با بررسی شرایط این استان، حدود ۱۷ مسئله مهم استخراج شد و یک ماه به طول انجامید تا طرح‌های عملیاتی برای برطرف شدن این مسائل و مشکلات اتخاذ شود که یکی از این طرح‌ها، طرح رجعت با ۱۷ راهبرد عملیاتی بود.

فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: اقدامات ارزشمندی از جمله احیای مساجد و پایگاه‌ها در البرز صورت گرفت که قطعاً همکاری مسئولین و مردم در این موفقیت بی‌تاثیر نبود. فعالیت در این استان به دلیل منحصر به فرد بودن آن سخت اما شیرین و ارزشمند است. امروز با کوله‌باری از خاطرات خوش در این استان راهی سنگر دیگری می‌شوم و محتاج دعای خیر شما هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار