فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

خدمت به جامعه ایثارگری فرهنگ مقاومت را نهادینه خواهد کرد

سرهنگ «حسینعلی‌زاده» گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان به‌عنوان یک وظیفه دینی و اسلامی می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.
کد خبر: ۴۶۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 30June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «علیرضا حسینعلی‌زاده» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور امروز با جمعی از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس در کانون فرزندان شاهد این شهرستان دیدار کرد.

سرهنگ حسینعلی‌زاده ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: خدمت به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و به‌خصوص جامعه ایثارگری عبادت الهی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان به‌عنوان یک وظیفه دینی و اسلامی می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با الگو قرار دادن ایثار، تلاش بی‌وقفه و اخلاص جانبازان و ایثارگران، در ایجاد نظم و امنیت پایدار و احقاق حق مظلومان از هیچ تلاشی حتی بذل جان خود دریغ نخواهند کرد.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده و الگوی صبر، استقامت و نماد ولایت‌مداری هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی همواره نشان داده که در دفاع از امنیت مردم آماده جانفشانی و ایثار است و تقدیم حدود 13 هزار شهید که 103 نفر از این شهدای والامقام مربوط به شهرستان نیشابور هستند و همچنین 250 نفر از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان که در راه برقراری امنیت به شرف جانبازی نائل آمدند گواهی بر این ادعا است که ایثار و شهادت در نیروی انتظامی جاری و ساری است.  

وی تأکید کرد: جانبازان همواره مایه دلگرمی و قوت قلب آحاد مردم هستند و همه ما باید ادامه‌دهنده راه کسانی باشیم که در راستاي حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه جانفشانی کرده‌اند.

در پایان این دیدار سرهنگ حسینعلی‌زاده پای درد دل‌ جانبازان نشست و در راستای حل مشکلات این عزیزان دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار