سرلشکر صفوی در مجمع عمومی انجمن علمی دفاع مقدس:

هشت سال دفاع مقدس نیازمند ۸۰ سال فعالیت مستمر فرهنگی است

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آنقدر دفاع مقدس مظلوم است که اگر ۸۰ سال هم از آن بگوییم و بنویسیم، آثار نمایشی و نوشتاری تولید کنیم باز هم کم است.
کد خبر: ۴۶۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 30June 2021

امیدواریم اولین فصلنامه انجمن علمی دفاع مقدس منتشر شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم اولین مجمع عمومی انجمن علمی دفاع مقدس ایران که عصر امروز (چهارشنبه ۹ تیر) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در سال اول فعالیت این انجمن، اولین فصلنامه انجمن علمی دفاع مقدس منتشر شود و این انجمن بتواند محتوای علمی خوبی تولید کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این انجمن بتواند در سال یک فیلم تولید کند و تولیداتی در حوزه ادبیات دفاع مقدس به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه داشته باشد و هر یک ماه یا دو ماه یک نشست علمی برگزار شود.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تصریح کرد: آنقدر دفاع مقدس مظلوم است که اگر ۸۰ سال هم از آن بگوییم و بنویسیم، آثار نمایشی و نوشتاری تولید کنیم باز هم کم است؛ امیدواریم با ایجاد ادبیات راهبردی دفاع مقدس بتوانیم گام مثبتی برداریم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها