به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم ضروری و راهبردی است.
لاله کریمی با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، اظهار داشت: استقرار سیستم مدیریت کیفیت، میتواند از طریق بهبود کیفیت خدمات و فراهم کردن خدمات مطابق الزامات مشتری و قانونی، بسترهای افزایش رضایت مشتری که یکی از اهداف کلان شرکت است را ایجاد کند.
وی افزود: انجام ممیزی مستقل توسط شرکتهای گواهیدهنده بینالمللی، علاوه بر آگاه کردن مدیران ارشد آن از نقاط قوت و ضعف سیستمی و عملیاتی و امکان بهبود عملکرد کلی شرکت، موجب افزایش اعتماد مشتریان و سایر ذینفعان میشود.
معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمهکوثر گفت: ضمن تشکر از همه همکاران شرکت در انجام بدون نقص فرایند ممیزی، امیدوارم با اهتمام بیشتر تمامی واحدها و در دستور کار قرار دادن توصیههای بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.
انتهای پیام/ 112